Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Har længe undret mig over de manglende anmeldelser af domina dark herinde. Har selv været forbi til en ok men ikke fantastisk oplevelse. Og er nok i tvivl om genbesøg. Måske det bare var kemi, måske hun bare ikke gad eller måske hun bare ikke helt er en "rigtig" domina. 

Derudover er minsmag er til den kinky side - jeg modtager fx gerne urin m.m. men er oprigtigt i tvivl om dark er for aktiv som normal glædespige til at den slags er sikkert. 

Slet ingen der har oplevelser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Måske ønsker hun ikke anmeldelser og derfor er der ingen. 

Iøvrigt : velkommen på eroguide med din 52 minutter gamle profil ;)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kink M skrev, for 45 minutter siden:

Derudover er minsmag er til den kinky side - jeg modtager fx gerne urin m.m. men er oprigtigt i tvivl om dark er for aktiv som normal glædespige til at den slags er sikkert. 

Man behøver ikke være domina for at tilbyde urin :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin

Hade en seance med domina dark engang, det var ikke lige mig med derfor kan hun godt hver en super domina over for andre. Hun har ellers lige banket 400 m2 domicil i Esbjerg, så hun går til den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Man behøver ikke være domina for at tilbyde urin :-) 

Og man behøver ikke at være til SM for at modtage urin :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jeg har ikke mødt Domina Dark, og kommer heller ikke til det, men jeg har mødt andre Dominaer der kender hende og  de omtaler hende mere som forretnings kvinde end som Domina. For eks. ville hun have reklamer med hendes billeder bag på busserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Evil twin skrev, for 19 timer siden:

Hade en seance med domina dark engang, det var ikke lige mig med derfor kan hun godt hver en super domina over for andre. Hun har ellers lige banket 400 m2 domicil i Esbjerg, så hun går til den.

Siger det ikke mere om Esbjerg end om fruentimmeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Domina Dark ? 

Jeg har mødt hende IRL, men kun i forbindelse med at jeg havde en anden aftale med en domina i hendes forhændværende lokaler på Frederiksberg . 

Hun er helt sikkert ikke min type! 

Domina Dark er noget af en nomade : Hun er sjældent i de samme lokaler i mere end et år, og man kan jo stille sig spørgsmålet : Hvorfor mon ? 

Jeg ved hun har været i Rødovre, på Frederiksberg og nu på Lyngbyvej , alt dette inden for en periode på maks 3 år ! 

Men tænder man på en noget overvægtig , tatoveret domina + 50 år , der i min verden minder om en butch lesbisk så kan hun overraske . 

Fornøjelsen er helt på jeres side ! 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er det nogen herinde der har mødt Domina Dark og hendes slave venner og slave piger ?+ vil godt vide lidt om dem især'erfaringer m.m. Hun ser ud til at være ret alsidig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Kink M skrev, den 14.10.2020 at 22:19:

Hej

Har længe undret mig over de manglende anmeldelser af domina dark herinde. Har selv været forbi til en ok men ikke fantastisk oplevelse. Og er nok i tvivl om genbesøg. Måske det bare var kemi, måske hun bare ikke gad eller måske hun bare ikke helt er en "rigtig" domina. 

Derudover er minsmag er til den kinky side - jeg modtager fx gerne urin m.m. men er oprigtigt i tvivl om dark er for aktiv som normal glædespige til at den slags er sikkert. 

Slet ingen der har oplevelser? 

Jeg er ret enig i det du skriver i det øverste afsnit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kammerherre skrev, den 15.10.2020 at 08:12:

Jeg har ikke mødt Domina Dark, og kommer heller ikke til det, men jeg har mødt andre Dominaer der kender hende og  de omtaler hende mere som forretnings kvinde end som Domina. For eks. ville hun have reklamer med hendes billeder bag på busserne.

Jeg er lige blevet opmærksom på dette oplæg.

Jeg har ganske rigtigt som privat person haft et statement bag på en bus for sexarbejderes rettigheder. Om det handler om forretning er jeg ikke enig i men et opråb om sexarbejderes vilkår i dagens Danmark

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Kink M skrev, den 14.10.2020 at 22:19:

Hej

Har længe undret mig over de manglende anmeldelser af domina dark herinde. Har selv været forbi til en ok men ikke fantastisk oplevelse. Og er nok i tvivl om genbesøg. Måske det bare var kemi, måske hun bare ikke gad eller måske hun bare ikke helt er en "rigtig" domina. 

Derudover er minsmag er til den kinky side - jeg modtager fx gerne urin m.m. men er oprigtigt i tvivl om dark er for aktiv som normal glædespige til at den slags er sikkert. 

Slet ingen der har oplevelser? 

Jeg har stort set samme oplevelse som dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

JEG har besøgt Domina Dark flere gange - og jeg kan kun sige at jeg har været uhyre tilfreds. Hun har bl.a. den bedste smankingbænk man kan forestille sig - og hun kan betjene et utal af forskellige slaginstrumenter så det virkelig kan mærkes. Ligesom at facesitting hos hende er en vidunderlig oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...