Hop til indhold
StevenDK

Erotisk massage hos Sarah i Vejle

Recommended Posts

 

Så kunne jeg ikke holde mig væk fra EG længere. Det har været lang tid siden, så jeg håber I har fyldt godt op med gode anmeldelser.

Jeg kom forbi Vejle igen og trængte som sædvanlig til en god massage. Lidt søgning på nettet bragte mig frem til denne annonce:

https://annoncelight.dk/showad/301172

Jeg tog kontakt, men Johanna var desværre ikke i Danmark. Det var derimod hendes veninde Sarah https://annoncelight.dk/showad/304842

Jeg bookede en time ved Sarah. Det var nemt og afsted det gik. Jeg skulle sende en sms når jeg var fremme så hun kunne lukke mig ind. Da hun åbnede døren var jeg sikker på at dette ikke kunne gå helt galt. Sarah er en smuk og sød kvinde med en gudeskøn krop og et smittende smil.

Afsted i bad med mig og ind på madrassen. Massagen var blid, kærlig og meget pirrende. Præcis som jeg ønskede det. Først erotisk massage på bagsiden efterfulgt af body-to-body hvor hendes fantastiske bryster kom helt til sin ret. Jeg kunne ligge og følge med i et strategisk godt placeret spejl. Da hun endelig bad mig om at vende mig om kunne jeg rigtig nyde hendes smukke krop mens hun masserede videre først erotisk og derefter igen body-to-body. Oh my god.... Langsomt begyndte hun at lægge op til et handjob og jeg var så klar som jeg kunne blive. Hun udførte jobbet til UG med kryds og slange og det er lang tid siden jeg er kommet så intenst. Derefter lidt hyggesnak og endnu et bad for at få vasket olien af.

Sarah får mine bedste anbefalinger hvis man ønsker en erotisk massage med happy ending. Jeg ved nogle vil synes prisen er høj, men kvaliteten var derefter. Jeg vil ikke tøve med at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var fofbi Sarah efter denne anmeldelse.

kontakt og kommunikation er fin og hun taler flydende engelsk. Hun er også god til at tale og føre en samtale. Fik også tilbudt bad og drikkevarer både før og efter. Hun er da ok pæn og nogle store/lange bryster og ganske ok krop, men ikke mere end det.

massagen var kedelig og erotisk og ud fra Johannes Video troede jeg også at underdelen ville blive brugt, men det fjorde ddn ikke. 
madrassen var sådan en fra lejrskolen, men der var rent og dejlig olie.

 

afslutningen var dejlig og hun vidste hvad hun gjorde, og man kommer på en rigtig dejlig måde.

ville jeg besøge hende igen?? Måske for at prøve Johanna.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...