Hop til indhold
hamdenlange

FRÆKKE LISA! Hampen/videbæk. Ikke nogen at skrive hjem om

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/291172

For ca en måned siden befandt Lisa i Hampen. Jeg blev forført at hendes silhuet billede, som er bidag er fjernet af gode årsager. Det var simpelthen meget gammelt :D 

Derfor skal I ikke snydes for en anmeldelse, selvom min første intention var en advarsel mod gamle billeder.

Lisa er ikke en slanke pige længere, som et tidligere billede indikerede, og alderen på 32 er mindst 10 år siden. Jeg skulle nok have vendt 180 grader da billederne ikke afstemte med virkeligheden, men hun virkede meget sød og fik en chance.. som jeg senere fortrød. Lisa er udstyret med en mindre bodegamuskel, som kom frem efter tøjet røg af. 

Sexakten var halvhjerte og hun kendte alle trick i bogen for distrahere at jeg fik en god oplevelse.
Stillingerne var låste i faste positioner uden mulighed for at små justeringer, hvilket begrænset oplevelsen.
Hende superfransk var med forhuden helt fremme.. Havde bestilt en halv time og allerede efter 15 min forsøgte hun at smide mig ud.. Jeg fik fremtvunget en udløsning og afsted kom jeg. 

Vil gerne pointere at andre sikkert har haft en god oplevelse med Lisa, og hvis hun virkelig vil, kan hun levere et godt stykke arbejde. Måske motivationen manglede den dag.
Hun var sød og tilbød bad før og efter. og hun taler og forstår lidt dansk. Hele oplevelsen gav udslag på at pengene.

Stedet var ok diskret og pænt. Masser af spejle og rødt lys. Fin indretning. Sengen havde en høj kant, der gav udfordringer med stående stillinger.

Ingen gentagelse herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsenadvarslen - det er sjovt med sådan nogle halv gamle ludere. Det er ligesom om de gør livet svære for sig selv bevidst. Det køre i ring og bider sig selv i røven til sidst.

De har alle forudsætninger og erfaringer for at gøre det godt, men det ender med noget tvært. Gad vide hvad der sker for dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...