Hop til indhold

Recommended Posts

Annet er så meget mere end charmerende. Denne dejlige pige er en pæn blonde med skønne øjne og en fantastisk krop med vidunderlige kramme og sutte venlige bryster. Hold da op hvor de er nice. Hun kan godt gå for at være en blond viking pige hvis man er til det.  Ingen problemer med det jeg ønskede og alt blev udført så da jeg gik derfra var jeg godt brugt. Heller ikke noget med at kigge på ur eller lignende. Nok noget af det bedste deepthroat jeg har prøvet.  Alt i alt en perfekt oplevelse.  Alle billeder er 100% af hende. 

Pigen er pæn, lækker, sød  9,0 , Imødekommende 10,  gfe 9,5  tungekys 10, superfransk 10,  deepthroat perfekt 10,   cof/cif perfekt 10 , gentagelses fare 100%

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Iceman skrev, for 13 minutter siden:

Bliver i også bedt om at sende et billede før hun kan lave aftalen ?

Har ikke spurgt Annet, men både Julia og Luna bad om billede, har ellers været på begge adresser før, men det er vel bare at lede videre - jeg kunne aldrig drømme om at sende billede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iceman skrev, for 2 timer siden:

Bliver i også bedt om at sende et billede før hun kan lave aftalen ?

Det blev jeg ikke.

SødSur skrev, for 1 time siden:

Har ikke spurgt Annet, men både Julia og Luna bad om billede, har ellers været på begge adresser før, men det er vel bare at lede videre - jeg kunne aldrig drømme om at sende billede. 

Helt enig. Ser ingen grund til at sende billeder og så bagefter at skulle betale for sex ydelser. Så må pigerne i deres annoncer gøre det klart hvilken profiler de vil have på besøg. Kan huske at Bambi og et par andre bad om mail med oplysninger om den person man var hvilket jeg synes er helt i orden men at sende billeder det er for mig lige i overkanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I sent a message Annet , and which asked to send aselfie , first time to hear something like this in my life, Luna and Julia did not ask for a selfie.  

I suggest that people doest not send it , it is too risky for many things.

Bruce

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
cumonface skrev, for 6 timer siden:

Kan huske at Bambi og et par andre bad om mail med oplysninger om den person man var hvilket jeg synes er helt i orden men at sende billeder det er for mig lige i overkanten.

Samme oplevelse - og helt enig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte pigen den 17/10 og må indrømme det er hende på lagt de fleste billeder - kan være i tvivl om det rent faktisk er hende på nøgen billederne.

Hun har en ret genkendelig tatovering på den ene overarm, den ses ikke på nøgenbillederne og kan af flere grunde være blevet til siden.

Men faktum er hun er sød, og meget naturlig agtig ala en typisk studine man ser på gaden eller på Metro stationen - ikke himmelråbende fantastisk sex, men hendes væsen løfter tingene op.

Blow dejligt, men ikke det bedste jeg har modtaget - men okay.

Hendes bryster er fantastiske og jeg er ret sikker på vi taler 100% øko...

Lejligheden er den efterhånden kendte sex fabrik tæt på DR byen, ikke langt fra Metro.

/M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...