skraber7556 67 Skrevet 14. Oktober, 2020 Hejsa. Ved ikke om hendes annonce er ny, eller om jeg bare aldrig er stødt på den før. Men er der nogen her inde som har besøgt hende her? Og evt kunne fortælle lidt om hvad man går ind til, udseende og kvalitet af blow osv... https://annoncelight.dk/showad/305045 Tak drenge;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fraekm 45 Skrevet 16. Oktober, 2020 Hej jeg prøvede at få en aftale med hende igår, startede med en god korrespondence via mail. Så skrev hun at hun var lige væk i en lille time, og at hun ikke skulle glemme mig. Så var der ikke mere fra hende af. Fik ikke nogen data om hende selv. Dog tilbød hun blowjob til 500 enten i en kælder, eller oppe hos hende med slug, men ikke deepthroat. Hun skrev at hun boede nær Amager hospital. Så får I ikke mere for den 25 øre folkes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 67 Skrevet 16. Oktober, 2020 Minder meget om min egen kommunikation med hende.. Hun skrev pris og at det var på Amager. Da jeg spurgte lidt om hvordan hun så ud, og lidt om nærmere beliggenhed på Amager, så hørte jeg ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg