Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har prøvet en del tantra efterhånden men min nyeste oplevelse slår de fleste af de tidligere seancer.

Nadia er en perle. Ganske enkelt. Sjældent har jeg fået mere øm, kærlig og følende tantra massage med et strejf af B2b og en fantastisk lingam massage. 

Jeg bestilte 2 timers tantra med mutual touch og det fortryd jeg ikke. Prisen er lidt i den høje ende, men kvalitet koster.

Jeg vil ikke gå så meget i detaljer ud over at der var god gensidig kontakt under hele seancen.

Desværre er hun her kun i en uge før turen går til Odense. Men jeg håber hun kommer til Aalborg igen på et tidspunkt.  Og gør hun det, er jeg den der skal besøge hende igen.

Karakter efter 10 skalaen:

Pige: 10

Massage: 10 med pil opad. 

Sted: 8

Bad: 6, kunne have været 8 men vandet i bruseren var koldere end fislunket. 

Mvh Fjotte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Nadia i Aarhus i søndags, hendes sidste dag i Aarhus. 

Aftalte 45 min til 1.000 kr. 
God kemi og en dejlig fræk lille sag, så det kunne kun blive godt tænkte jeg.
Alting startede dejligt med b2b og en dejlig behagelige pirrende massage. Efter hvad der føles som 10 minutter, blev jeg bedt vende mig. Hun lavede nogle dejlige strejf af lillemanden med dejlig varm olie og nogle sensuelle berøringer på lillemanden - Virkelig dejligt! 
Da hun havde strejfet den i noget der ligner 5 min begyndte hun at gå efter den store finale, hvilket jeg tænkte var liiige lovligt tidligt. Kunne slet ikke mærke den samme lidenskab som da hun startede og det føltes som om hun bare skulle blive færdig nu.
Da jeg fornemmede det, gad jeg egentlig ikke rigtig holde igen og finalen kom.. 
På dette tidspunkt havde jeg ikke rigtig en tidsfornemmelse, men straks efter finalen spurgte hun om jeg ville i bad - Det ville jeg gerne. 

Jeg stod ude på fortovet efter 35 minutter... Har nok været i hendes selskab i 20-25 minutter, hvilket jeg egentlig var ret skuffet over. Badet tog vel en 5 minutters tid og da jeg ankom skulle hun lige varme olien hvilket nok også blev til en 3-5 minutter. 

Sød pige, men kunne fornemme at hun måske bare skulle videre fra Aarhus.

Jeg besøger ikke Nadia igen da jeg synes det var dårlig service, selvom hun virkede sød og så brænd-godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...