Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg overvejer at bestille en tid hos nice thai på Ro's torv i Roskilde. Men jeg ville høre om det er lykkedes nogen at få happy ending hos dem? Jeg har været inde og spørge om kun et håndjob en gang og det sagde de nej til. Men jeg ville høre om andre har erfaringer også?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydskfyr skrev, for 20 timer siden:

Jeg overvejer at bestille en tid hos nice thai på Ro's torv i Roskilde. Men jeg ville høre om det er lykkedes nogen at få happy ending hos dem? Jeg har været inde og spørge om kun et håndjob en gang og det sagde de nej til. Men jeg ville høre om andre har erfaringer også?

Der er ikke mange thaier der siger ok til "blot" et HJ. Det kan MÅSKE (Langt de fleste steder) komme på tale i forbindelse med en egentlig massage, for meste fordi at thaier ser deres forretninger som massage klinikker og ikke "HJ SHOPS";)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Det er nok nej til “kun et hj“ fordi klinikken tager en del af beløbet ved massagen, hvorimod de seksuelle akter ofte går direkte i pigens lomme.

så mutter vil tjene ingenting på kun et hj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...