Hop til indhold

Har du en fetish, tør du dele den med os andre.

Featured Replies

Skrevet
Lauersen skrev, den 2.10.2022 at 21:21:

Jeg må nok sige at jeg er ved at udvikle en ret alvorlig fetish for "Hucows" efter jeg er begyndt at være aktiv på fetlife forummet. Det er kvinder med oftest ret store naturlige bryster der klæder sig i dragter med ko-print, gerne kombineret med horn, ører, klokker eller andre accessories der passer til en menneskelig ko. Legene kan være hånd- eller maskinmalkning af bryster, nus og kæl med det søde kæledyr, pasning og pleje, krav om ingen tale kun muh, og især at få hjernevasket hende ind i "cowspace" - en slags fuldstændigt tanketomt subspace hvor al tankevirksomhed er borte, og kun naturinstinkterne findes. Mange af dem der leger den leg kombinerer det med "breeding" hvor den efterhånden ret så tyregale ko skal have en omgang tyrepik i den stilling køer nu kan modtage den. Jeg følger en del hucows (også et par danske) derinde og får kigget billeder og udvekslet fantasier, men det bliver nok sin sag at få udlevet fantasien i virkeligheden.

hu088.jpg

64upk05r6ov21.jpg?auto=webp&s=c27a343bfdni98exh4o5l81.jpg?width=1080&crop=smart&images?q=tbn:ANd9GcRrJx1I80N-rkrzQLveAkWxendir-lenpt-1fd152.jpghu293.mp4_snapshot_01.44_%5B2020.08.08_1wu1o3ic8bwl41.jpg?auto=webp&s=6d85fa9c80

Kender du Brystgudinden Natalie.

Hun kan måske hjælpe.

• Svar 256
  • Visninger 60.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Skoven er min store fetisch. Den skaber ro i tankerne og får mig at se livets vigtigste ting.  

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Jeg har en virkelig underlig fetish… Bør jeg… Okay, jeg gør det sgu!              …jeg tænder på…..   ….manden der tænder på at tænde mig. Simple as that.

• For lige at bringe tråden tilbage på sporet, vil jeg da gerne melde mig, til at fortælle om min fantasi. Jeg kunne godt tænke mig at blive bundet og taget, måske også med bind for øjnene. Det er en dr

Postede billeder

Skrevet

Ja en tøs i en skoleuniform der lægger sig over mine knæ i løfter hendes nettet op trækker trusserne ned og begynder at smække hende selvfølgelig efter jeg har fortalt hende at hun har været uartig o fortjener hun de smæk hun får

Skrevet

Min drøm med en kvinde:
Jeg massere hendes lår og baller og varmer op til legen 
Jeg lægger mig på ryggen og hun tisser på mig, mit ansigt og min pik, jeg slikker hende mens hun tisser, derefter rider hun mig og jeg aflevere min ladning i hende, derefter flytter hun sig frem og sætter sig over mit ansigt og beder mig om at slikke hende ren!!

Skrevet

Jeg følger en del hucows (også et par danske) 

Kan/vil du komme det nærmere, og er det nogle, der modtager besøg (i Københavnsområdet)?

Jeg er nysgerrig på de der vacum-pumper til vorterne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.