Jernsvinet 13991 Skrevet 8. Juni, 2013 Jeg ville bare pakke kondomer mv. lidt ind i en sort hundeprutpose e.lign. og placere den lidt nede i skraldespanden, evt. en offentlig, så den ikke umiddelbart kan ses - så er der vist ikke mange der gider rode mere i det :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Juni, 2013 X hatten af for den minutiøse planlægning. Jeg havde nok taget et hotel i din situation, får sgu stress af alt det oprydningsarbejde efter pigen er gået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Juni, 2013 Det kunne have været underholdende,hvis fru X var kommet hjem midt under hummerhalesuppen og havde smidt suppen i hovedet på hr X og startet en bitchfight med Nikita Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Juni, 2013 Det kunne have været underholdende,hvis fru X var kommet hjem midt under hummerhalesuppen og havde smidt suppen i hovedet på hr X og startet en bitchfight med Nikita Det kræver et meget specielt intellekt, at kunne se det underholdende i den beskrevne situation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Juni, 2013 X hatten af for den minutiøse planlægning. Jeg havde nok taget et hotel i din situation, får sgu stress af alt det oprydningsarbejde efter pigen er gået.Tak skal du have, Nille . Jo lidt planlægning var der da, både langtids- og korttids. Men som tidligere skrevet stod jeg i en helt unik situation, hvor alle sejl – på alle måder – simpelthen bare skulle sættes til . Oplevelsen ville utvivlsomt have været mere klinisk, hvis et hotel havde måttet holde for: Her havde jeg ikke haft den gode oplevelse at være sammen med Nikita på en helt anderledes måde , her havde jeg ikke haft den varme oplevelse at se Nikita bevæge sig hjemmevant og afslappet rundt i mit hjem , og her havde jeg ikke haft den intense oplevelse at stå og lave mad sammen med hende – endda uden tøj . Og her havde jeg da slet ikke …… Derimod havde jeg, indrømmet, undgået at skulle foretage en nærmest kriminalteknisk gennemgang af hele lejligheden. Men oplevelsen her hos mig var nu så rigeligt dén umage værd . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 11. Juni, 2013 Det kunne have været underholdende,hvis fru X var kommet hjem midt under hummerhalesuppen og havde smidt suppen i hovedet på hr X og startet en bitchfight med Nikita Her ku man godt have brugt 1 "Synes IKKE godt om" knap. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg