Hop til indhold

Recommended Posts

Der er to forholdsvis nye massage steder i Rønde, Djurs Wellness og Suksabay !! 

Jeg kan forstå det er en ny ejer af Djurs Wellness og vil høre om nogen har været der og hvordan det var? jeg har hverken været ved den gamle eller nye men køre ind imellem forbi.

Suksabay er vist også ret ny og de ligge ikke så langt fra hinanden og vil også gerne høre om denne, da 2 steder i en "lille" by jo er ret meget med mindre de er rigtig gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suksabay er en strålende massage med erotiske undertoner.. Der bliver dog ikke leget med trolden ligesom der ikke tilbydes noget ekstra.

Det andet sted kender jeg ikke. Og Suksabay har været åbent i halvandet år nu, så ny vil jeg ikke kalde den ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mike4u skrev, den ‎13‎-‎10‎-‎2020 at 09:34:

Der er to forholdsvis nye massage steder i Rønde, Djurs Wellness og Suksabay !! 

Jeg kan forstå det er en ny ejer af Djurs Wellness og vil høre om nogen har været der og hvordan det var? jeg har hverken været ved den gamle eller nye men køre ind imellem forbi.

Suksabay er vist også ret ny og de ligge ikke så langt fra hinanden og vil også gerne høre om denne, da 2 steder i en "lille" by jo er ret meget med mindre de er rigtig gode.

Den nye ejer af Djurs Wellness var med til at starte den anden Suksabay op for halvanden år siden, præcis d 1/4, 2019.

De 2 steder gør det lige godt dog har de hos Suksabay lidt erotisk undertoner med (som tidligere skrevet) hvis man er til det, personligt syntes jeg det forstyrre massagen

Hende som har Suksabay var i øvrigt tidligere hos den grønne i Løgten/Skødstrup men nu længe siden, så nu, nye tider i Rønde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt dem begge en del gange i år, Suksabay er der ok massage med erotiske undertoner hvor du også kan smide underbukserne.

Hos Djurs Wellness må du IKKE smide underbukserne der er ingen erotiske undertoner med jeg synes massagen er noget bedre hos dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...