Hop til indhold
Mr.Gray

ADVARSEL ... Fake Sweet Sophie i Aalborg

Recommended Posts

Det er da ikke sikkert at pigen med vilje har taget det samme navn. Hun bruger jo heller ikke de samme billeder og tekst eller linker til hendes anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Den Lange skrev, for 9 minutter siden:

Det er da ikke sikkert at pigen med vilje har taget det samme navn. Hun bruger jo heller ikke de samme billeder og tekst eller linker til hendes anmeldelser.

Er tilbøjelig til at give dit ret. Ingen har patent på det kunster navn og måske pigen her aldrig har set Sweet Sophies annonce. 
 

Måske der blot er tale om en sød pige, der tilfældigvis hedder Sophie. 
 

Måske der er tale om en pige, der bevidst har brugt navnet fordi hun ved det lokker, men det er jo ret tydeligt på billederne, at der er tale om to forskellige piger med formentlig tilfældigvis samme kunstner navn. Så at kalde det FAKE er måske nok at stramme den lidt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 27 minutter siden:

Er tilbøjelig til at give dit ret. Ingen har patent på det kunster navn og måske pigen her aldrig har set Sweet Sophies annonce. 
 

Måske der blot er tale om en sød pige, der tilfældigvis hedder Sophie. 
 

Måske der er tale om en pige, der bevidst har brugt navnet fordi hun ved det lokker, men det er jo ret tydeligt på billederne, at der er tale om to forskellige piger med formentlig tilfældigvis samme kunstner navn. Så at kalde det FAKE er måske nok at stramme den lidt. 

Okay .... jeg synes bare ikke at det er ok at “stjæle” andres profilnavn og “nasse” på et godt omdømme som andre har arbejdet for .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Mr.Gray skrev, for 1 minut siden:

Okay .... jeg synes bare ikke at det er ok at “stjæle” andres profilnavn og “nasse” på et godt omdømme som andre har arbejdet for .

Det synes jeg heller ikke, hvis det er bevidst. Hvis den nye Sweet Sophie var blondine og havde samme former, som den “Ægte” Sweet Sophie, så synes jeg det var noget andet, men igen, så er det lidt svært at se, hvad der er op og ned i det her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...