Hop til indhold
Guest Liderligfyr

hafermarkt 2 thaimassage

Recommended Posts

Gæst

Skulle lige prøve stedet, ligger i stueetagen på hafermarkt.

achtung keine Erotik.... jo jo

kom ind bestilte times massage til 40 euro.

Fik en kampvogn af en pige.... tænkte fedt, hun kan sikkert give mig tæsk!! og det kunne hun... hun anede godt nok ikke, hvad massage er, i den klassiske forstand. Men trykke hårdt kunne hun.

Var den eneste i bixen, så det gik kun et par minutter, så var de 2 der gav mig massage. Efter noget tid, gik den ene ud. Blev vendt om. Fik lidt massage foran, inden hun begyndte at give boller og pik massage. (tænkte plejer de ikke at spørge om det?) Da han var kampklar, begyndte hun at give inderlår brystvorter m.m. massage, med afhop ned til pikken.

Tænkte på, det her kommer der nok en ekstra regning på ;) hun blev mere og mere koncentreret om pikken og fik den gjort færdig. Aftørring og mere massage.

Efter massagen, blev jeg afkrævet 60 euro, hvilket vel er meget fin. Almindeligvis er jeg ikke til de her HJ, og hvis det endelig skal være så skal hun være nøgen. Jeg vil sige, at den her thaikone, ønskede jeg på inden måde, at se nøgen :oops: Tilgengæld faldt det ret naturligt ind med HJ, så det var en fin oplevelse :) (selvom planen var,jeg skulle have massage for, at lade op mellem pigerne)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adresse?
Står i overskriften. Har også selv haft fornøjelse af samme adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Flensborg, hvis du ikke er klar over byen ;) ellers står adressen i overskriften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...