Hop til indhold

Tammy Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde aftalt med Tammy at mødes om eftermiddagen i Aarhus opland, og jeg blev ikke skuffet, hun tog imod mig kun iført trusser, jeg havde fornøjelsen af hendes frække røv da vi gik op af trappen, et hurtigt bad og ind på dobbelt sengen, her begyndte en massage der hele tiden holdt strøg over min pik med jævne mellemrum, og jeg kunne mærke hendes dejlige pik glide mellem baller og hen over ryggen, da jeg vendte mig om gik der ikke lang tid før hun listede et kondom på mig og gled ned over min pik, derefter begyndte en lang kneppe tur hvor jeg afslutningsvis kom over hendes dejlige bryster og derefter smagte hendes sperm, lidt hygge snak imens mine ben holdt op med at ryste , et bad og så kunne jeg køre hjem, en skøn oplevelse rigere

https://annoncelight.dk/showad/304153

Redigeret af Rolf67
Link

Skrevet

@Rolf67 Tak for en god anmeldelse.

Når hun kommer...er det så en god stor ladning...eller?

Skrevet
  • Author

Jeg klager Ikke, men må jo også indrømme at jeg var første kunde den dag,  men ingen Bullshit med ekstra pris for cum  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.