skjold 34 Skrevet 17. Maj, 2013 Ved ikke om der er nogle her på siden der kan hjælpe? men sagen er, jeg skal en tur til Dubai/Senegal 3-4 dage her i juli md. på en enkelt billet og derfra, også med enkelt billet til Bangkok, og derfra igen på en enkelt, til Danmark, de ser jo helst man har en retur, er der nogen der har erfaringer med det, vil jeg meget gerne høre om det. m.v.h. Skjold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 17. Maj, 2013 Ved ikke om der er nogle her på siden der kan hjælpe? men sagen er, jeg skal en tur til Dubai/Senegal 3-4 dage her i juli md. på en enkelt billet og derfra, også med enkelt billet til Bangkok, og derfra igen på en enkelt, til Danmark, de ser jo helst man har en retur, er der nogen der har erfaringer med det, vil jeg meget gerne høre om det. m.v.h. Skjold Jeg kender ikke Dubai eller Senegal men jeg har rejst til thailand flere gange på en enkeltbillet. Og det har aldrig været et problem. Og hvis det er et problem så skal du bare være klar til at tøffe over til thaiair og købe en billet ved dem imens hr betjent kigger på. Ja det koster så lidt ekstra men det er den chance man må ta. Ellers kan du jo bestille en retur hjemmefra som du har mulighed for at ændre datoen på. Der er jo grænser for hvor lang tid du må være i Thailand på dit visum. Men som sagt ingen problemer for mig de gange jeg har indrejst på en enkeltbillet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copenhagen 14 Skrevet 17. Maj, 2013 På momondo.com kan man vælge den "tab/fane", som hedder "Rundrejse". Det er ofte experia, som kommer med de bedste og billigste bud. Men det kan nogen gange også betale sig at søge på rejserne enkelvis eller parvis. Måske en retur til Bangkok med Emirates, som mellemlander i Dubai er en mulighed + en rundrejse få du får Senegal med. Husk, at hvis du ender med at smide en halv billet væk fordi det er billigere end en enkelt billet, så kan man kun smide hjemrejsen. "Ben 2" fordamper, hvis man ikke bruger "ben 1" (udrejsen). Held og lykke med din planlægning. Og nyd din rejse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg