Hop til indhold
Knaldekalle69

Rasteplads toilet med mulighed for diskret sex ???

Recommended Posts

Knaldekalle69 skrev, for 21 minutter siden:

jeg fandt oversigten på vejdirektoratets hjemmeside. Hej Mickey hun er sku meget lækker og frisk på sex i det fri og i bilen.

Da jeg ikke har bil har jeg ingen erfaringer med rastepladser, men dogging-folkene er glade for Hundige Strand, Amager Fælled og Re’s Ege (hedder det vist)

 

Jeg tror det der med rasteplads-dogging mest er et jysk fænomen. Jeg har i hvert fald ikke hørt at det skulle være særligt populært herovre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knaldekalle69 skrev, for 1 time siden:

Hej alle friske folk,

er der nogen der kender en god diskret rasteplads i nærheden af københavn, hvor man kan tage sin kæreste med hen og kneppe hende inde på toilettet ??

mvh Kalle

Hej ved der engang imellem sker nået på Isterød resteplads, men har hørt at det meste der sker der er m/m, der kom ny toiletter for ca 1-2 årsiden så derfor ikke nået gloryhole mere, har selv flere gange blevet suttet af en fræk q igennem gloryhole der, kommer ikke selv mere da det er som sagt mest m/m derforgå der. Men det er vil bare ind på handicap toiletterne og kneppe tænker jeg, eller vil i have tilskuer på ?.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er, at de rastepladstoiletter, der ikke ligger i forbindelse med en butik/et cafeteria, er i enormt dårlig rengjort stand og stinker, så man er ved at brække sig, når man åbner døren. Efter hvad forskellige kvinder siger, er det ikke bedre på dametoiletterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...