Hop til indhold

Recommended Posts

Forleden var jeg forbi https://annoncelight.dk/showad/304989 Ligger i gågaden i Tønder. Skulle ellers kun havde haft massage -Men efter en ganske udmærket massage på 1 time -fristede Lisa for vildt -under massage havde hun været nær og endda snittet mine ædle dele en dele gange -uden jeg dog tænkte anderledes end den nok var tilfældigt -hun var grundig med olien over hele kroppen -inden hun bad mig vende mig på ryggen havde hun frotterede det overflødige olie væk -og det samme gjorde hun på fronten -og her skulle skridtet have en ordentlig omgang med håndklædet -det kilde dejligt -men jeg styrrede mig og gav ikke efter. Da jeg jo Kun skulle have massage -hun gik ud og vaskede sine hænder i mens jeg rejste mig og gik over til mit tøj -Så stod hun der i døren og smilte så dejligt til den gamle;-) Jeg blev med et overbevist om min ellers så standhaftige beslutning om "kun massage" -måtte falde. Jeg spurgte hende ret så uskyldigt "er det ingen ekstra at få i denne butik?" (selv om jeg udmærket viste, at det var det jo i følge deres annonce) -hun erkendte dog at hun havde sin periode -men hun kunne godt give mig en ordentlig omgang af alt andet end bolle -hun nærmest sprang på mig og kyssede (virkede som om det var af glæde) det kunne jeg slet ikke stå for -og hun befølte min nøgne krop i mens vi kyssede -og min pik blev da også henrykt og strålede som aldrig før (nok også af glæde, over alligevel, at måtte komme i aktion) hun klædte sig af og beholde trusserne på. og skubbede mig baglæns over til briksen -hvor jeg lage mig på ryggen -og hun ved min siden uden vi stoppede med at kysse -hun havde et fast tag i min pik imens -og så begyndte hun at sutte (uden) som en slamsuger -det var vildt -jeg plejer slet ikke at bryde mig om det så voldsomt -men jeg var for liderlig til jeg kunne gøre andet end at nyde det... kom også i gang med mit tricks sutte hendes bryst og nuller øre og tag et fast tag i håret -det kørte bare -og hun stønnede (ægte) og jeg tænkte, hun skulle have lidt for hendes omhyggelighed -så jeg sneg et par finger ned bag trusse kanten -kunne godt mærke hendes bind, med jeg kunne også lige fange hendes klit med fingerspiserne... Hun malkede mig skiftvis med munden og hånden i mens hun stønnede højt -jeg stemte i og stønnede med -hun kom jeg kom -hun tog det i munden og sugede og spillede min pik til sidste dråbe -kikkede mig i øjnene og smilte/strålede med øjnene -inden hun gik ud og skyllede munden. Hun kom hurtig igen og kysset mig, og gav mig sit fantastiske smil. Jeg må indrømme, at sjældent har jeg oplevede nogen give sig så meget, og så overbevisende... Vi tog afsked -og hun bad mig komme igen inden længe, når hendes periode var overstået.

Hun er en virkelig dejlig pige som fortjener det bedste. Er noget bekymret for, hvis hun er så ihærdig overfor alle hendes kunder -det er der ingen der kan holde til. Vil tro hun er først i 40erne lille pæn pige med et par gode bryster c/d? hun har en dejlig krop ikke for slank -helt som jeg bedst kan lide dem. Forstår dansk/engelsk.

Om jeg kommer igen -tror jeg nok jeg bliver nød til -har jo fået invitation så gør jeg!

Fp 1000bananer;-)    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 33 minutter siden:

hun erkendte dog at hun havde sin periode

Kunne du ikke have tilbudt hende kr. 200,- ekstra, for at få lov til også at sejle på det røde hav ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 49 minutter siden:

Kunne du ikke have tilbudt hende kr. 200,- ekstra, for at få lov til også at sejle på det røde hav ?

-Tjoov nu du nævner det! -Men nej det er ikke lige mig længere -har da afprøvet det med exkonen i mine unge dage, når liderligheden blev for stor -og man ikke kunne holde fingrene fra hinanden eller hun pludselig fik sit skidt imens, man kneppede løs og hele sengen pludselig var rød... Jeg er nok blevet mere kedelig med årene -for det tænder mig helle ikke længere;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mega11 skrev, for 37 minutter siden:

hvordan passer billederne ?? 

Tror faktisk at det er de 2 der er der nu -der er på billederne -dog er mutter ældre end på de billeder;-) Det er dog også en 3. veninde som jeg har mødt tidligere -hun giver kun massage -og hvis du presser hende en håndtrold;-) hun havde ellers pænt store bryster -som jeg lige måtte kikke til, men helle ikke mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg lavede en aftale i går med Lisa og fik en rigtig dejlig massage, afsluttende med BJ uden. Vi havde aftalt B2B med BJ for 800,- kr., men det var lidt sparsomt med B2B. Men hun var nøgen under hele massagen. Meget smilende og sød at snakke med. Flot naturlig, berøringsvenlig krop og BJ blev rigtig godt med afslutning i munden. Under BJ vendte hun numsen mod mig, så jeg kunne pille og røre, hvilket hun ikke havde noget i mod. Jeg er næsten sikker på, at det er Lisa på 2. og 3. sidste billed i annoncen.

Jeg skal helt sikkert til Tønder igen. Eneste "minus" er beliggenheden i starten af gågaden. Men man går ugenert ind i en opgang.

Så vidt jeg lige registrerede, er der ingen toilet- eller bademulighed i massagerummet, men andet steds i bygningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 5 timer siden:

East End , !   sorry  har Engelsk tastatur  , maaske bedre Oestlige  del .

Mange tak , det var også mit umiddelbare gæt. Men godt at vide når parkeringsplads skal findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har så været på genbesøg hos Lisa;-) bestilte massage 1time til 400kr. Hun lod som om hun ikke havde set mig før... masserede som vanligt gpdt og med små strejf i skridtet. Hun bad mig vende mig på ryggen. Det gik Ikke lang tid før hun gav min slappe pik et ordentligt dask med hånden. i mens hun kikkede mig direkte i øjnene og så helt vild fræk ud -jeg smilte til hende  -i mens hun bøjede sig ned og tog min pik i munden -udenvidere hun suttet den hurtigt kampklar  -og sprang op i mellem mine ben. Vi aftalte i alt 1000kr. Inden hun smed tøjet og satte en rød gummi på piķken. Og vi gik endelig i gang med den hel store keppetur -hun stønnede højt og kom flere gange (vist) jeg trak mig ud og hov gummiet var væk -og hun løb ind i værelset ved siden af... kom tilbage og gjore mig færdig i munden -og igen ind og spyttet mit sperm ud ii vasken... det var pisse godt igen med Lisa:-) dog begyndt hun pludselig at tigge om tips...tsk...tsk...tsk mindet hende om vi aftalte 1000kr. Men hun blev ved og begynde nærmest at slå og blev ret ubehagelig -jeg gav hende det vi havde aftalt og gik i mens hun brokket sig... det er en "killer" for mig! en pige der opføre sig sådan, vil jeg Ikke have noget med, at gøre (selv om hun inden havde fortjent lidt ekstra) jeg kommer ikke igen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 21.10.2020 at 23:39:

dog begyndt hun pludselig at tigge om tips...tsk...tsk...tsk mindet hende om vi aftalte 1000kr. Men hun blev ved og begynde nærmest at slå og blev ret ubehagelig -jeg gav hende det vi havde aftalt og gik i mens hun brokket sig... det er en "killer" for mig! en pige der opføre sig sådan, vil jeg Ikke have noget med, at gøre (selv om hun inden havde fortjent lidt ekstra) jeg kommer ikke igen! 

Here's a tip for you Lisa, don't beg for tips. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 4 timer siden:

Here's a tip for you Lisa, don't beg for tips. ;-)

Kald det hvad du vil -hun ville have mere end det vi havde aftalt! det fik hun ikke og blev pisse sur;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg har også besøgt Lisa igen og fik en rigtig dejlig massage og øko BJ hvor jeg kom i hendes mund uden slug. Prisen var den samme som sidst, 1.000,- kr. for 1 time. Jeg gav hende 100,- kr. ekstra for rigtig god service. Og fik et kæmpe smil og kram som tak. Så hvis ovenstående er rigtigt, har hun måske haft en dårlig dag. Vi havde i hvert fald en rigtig hyggelig time sammen. Og jeg kommer med garanti igen.

De er i mellemtiden flyttet lidt længere ned af gaden, mod øst. Meget diskret sted uden blinkende lamper og skilte. Og nu med toilet og bad i lejligheden.

Så kan klart anbefale stedet og især Lisa. Men Lisa er der ikke hver dag, men så er der andre piger på stedet, i følge Lisa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 7 timer siden:

Hej, jeg har også besøgt Lisa igen og fik en rigtig dejlig massage og øko BJ hvor jeg kom i hendes mund uden slug. Prisen var den samme som sidst, 1.000,- kr. for 1 time. Jeg gav hende 100,- kr. ekstra for rigtig god service. Og fik et kæmpe smil og kram som tak. Så hvis ovenstående er rigtigt, har hun måske haft en dårlig dag. Vi havde i hvert fald en rigtig hyggelig time sammen. Og jeg kommer med garanti igen.

De er i mellemtiden flyttet lidt længere ned af gaden, mod øst. Meget diskret sted uden blinkende lamper og skilte. Og nu med toilet og bad i lejligheden.

Så kan klart anbefale stedet og især Lisa. Men Lisa er der ikke hver dag, men så er der andre piger på stedet, i følge Lisa.

Nu er det ikke sådan jeg behøver at lyve om noget -der i mod er det jo op til dig om du vil tro det;-) Jeg havde også en super oplevelse som dig indtil det skete... Hvis hun havde haft en dårlig dag den dag -havde massagen/sexen nok også været derefter. Jeg har da tænkt på det efter også... men det ødelade min lyst til Lisa, efter den total modsat adfærd hun lage for dagen med et...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...