Hop til indhold
Guest issen

Udlandske piger

Recommended Posts

Guest issen

Hejsa er det kun mig der synes der er uhyggeligt .mange udlandske piger på .annonce light lige pt. De danske piger drukner helt i mængden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Jeg nyder de udlandske piger, de er slanke og ser godt ud, oplever mange danske gp er godt oppe i alderen, og ikke de mindste størrelser -   da jeg besøger gp 6-8 gange pr. Måneden.... 

jeg besøger ikke gp for at få kæreste sex, jeg har ikke noget imod, jeg selv skal tage styringen, jeg får masser af god sex hos dem, og har besøgt de samme flere gange, et par gange har vi også været ude at spise - Dog uden forpligtigelser..

Så det passer mig fint 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 16 minutter siden:

Hej

 

Jeg nyder de udlandske piger, de er slanke og ser godt ud, oplever mange danske gp er godt oppe i alderen, og ikke de mindste størrelser -   da jeg besøger gp 6-8 gange pr. Måneden.... 

jeg besøger ikke gp for at få kæreste sex, jeg har ikke noget imod, jeg selv skal tage styringen, jeg får masser af god sex hos dem, og har besøgt de samme flere gange, et par gange har vi også været ude at spise - Dog uden forpligtigelser..

Så det passer mig fint 

 

Jeg har det på samme måde. Jeg bruger primært GP til at kunne vælge den fysik, som jeg er tiltrukket af, og her er den udenlandske fuld ud på niveau med de danske synes jeg.

 

Så for mig betyder sprog og emotionel modenhed ikke det store. Jeg er der ikke for at tale med dem. Det behov synes jeg jeg får rigelig opfyldt andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går til udenlandske gp'ere af primært 3 årsager.

1. De ser gennemsnitlig en hel del bedre ud.

2. De tilbyder generelt nogle ydelser som mere eller mindre er forsvundet fra de Danske gp'ers menu kort.

3. Prisniveauet(og nej det er ikke laveste fællesnævner  jeg går efter, dem går jeg i en lang bue udenom).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Why can't there be any calm here in relation to "foreign / Danish"? When I read the first post by the issen I was actually glad that I am currently in Switzerland and not in Denmark ....
First off: a gentleman is having a good time with a girl and having sexual moments with THE GIRL<3, not with her passport! It is not right that the foreign girls look better than the Danish, and it is also not right that the Danish girls look better than the foreign ones. There are very beautiful women and beautiful men in every nation. Everyone is beautiful in their own way, inside and out ...
There are so many different tastes ....
Nor is it true that foreign girls have cheaper prices - there are foreign girls who have low prices and there are Danish girls who have lower prices.
However, the only point I can understand if you don't speak English as a man and if you are a Dane looking for a Danish girl in Denmark because he wants to communicate. All other "reasons" are not reasons in my eyes. Everyone has their own taste - the world is diverse and everyone finds what their taste whether small or large, slim or plump, blue-eyed, blonde or black-haired ... there is something for everyone, regardless of nationality.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 4 timer siden:

Hejsa er det kun mig der synes der er uhyggeligt .mange udlandske piger på .annonce light lige pt. De danske piger drukner helt i mængden.

Det skyldes formentlig Corona. De må godt udøve deres hverv i Danmark - endnu - men ikke i fx. Tyskland. Synd for de etablerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...