Hop til indhold
Habbo

En ting/gave til en GP

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende mange gange nu, Nu har jeg tænkt mig at giv hende en ting/gave.

Jeg har tænkt mig max beløb er 200kr, er det for meget et beløb?

Hvad synes I hvad jeg kunne finde på at købe til hende, jeg ved bare ikke helt endnu.

I må gerne sende mig pm, hvis I ville.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elpedro

Tag du en lille blomst med - det kan alle piger lide.
Hvem er hun i øvrigt, siden du har besøgt hende mange gange. Kan jo være du kan hjælpe hende til lidt ekstra omsætning..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Vin (hvis du ved hun kan lide vin), god chokolade eller lignende og blomster går man sjældent galt med. Jeg har selv også fået nogle mere finurlige gaver igennem min tid som jeg er blevet vældig glad for, fælles for alle må jeg sige, at det der virkelig tæller er, hvor enormt sødt og betænksomt det er, at komme med en gave (som jo på alle måder er over forventning) <3 Så er det næsten lige meget hvad gaven består af. Min spøjseste gave til dags dato var rejer, og jeg spiste godt den aften ;)

Mht. til pris, så synes jeg bare du skal finde noget du gerne vil give hende - hvis du har besøgt hende mange gange kan det jo også være, at hun har nævnt noget, som hun godt kan lide - og så er det sådan set underordnet om det koster 30 eller 200 kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Habbo skrev, for 1 time siden:

Jeg har besøgt hende mange gange nu, Nu har jeg tænkt mig at giv hende en ting/gave.

Jeg har tænkt mig max beløb er 200kr, er det for meget et beløb?

Hvad synes I hvad jeg kunne finde på at købe til hende, jeg ved bare ikke helt endnu.

I må gerne sende mig pm, hvis I ville.

Du tænke på det sted hun har, hvor gaven ligesom skal passe ind. 200 kr lyder fint. Du kan købe en lille keramikskål, en lille figur, en the kop, en æske ellen noget tilsvarende.  Du kan oså købe noget spiseligt eller en flaske vin. Hus at det er tanken som tæller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg har fået parfume, jordbær, nutella, blomster, vin, gin, øl, chokolade, en ridepisk, håndlavede piske, sexlegetøj og bøger. Og jeg er blevet rigtig glad for det hele fordi der var tanke og " kærlighed " bag. 

En kvinde bliver glad hvis hun kan mærke du har gjort dig umage - uanset hvad du giver 

 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Habbo skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt hende mange gange nu, Nu har jeg tænkt mig at giv hende en ting/gave.

Jeg har tænkt mig max beløb er 200kr, er det for meget et beløb?

Hvad synes I hvad jeg kunne finde på at købe til hende, jeg ved bare ikke helt endnu.

I må gerne sende mig pm, hvis I ville.

Jeg har selv givet nogle gaver til en som jeg har besøgt en del gange. 
Nu du har besøgt hende nogle gange må du også kende lidt til hende og hvad hun eventuelt godt kan lide, jeg prøvede selv lidt at finde på nogle andre ting som jeg tænkte hun kunne bruge når hun havde fri og kunne hygge sig med. 
Det råd jeg fik af hende var at jeg selv skulle finde noget fordi så vidste hun det kom fra mig af og ikke bare var en bestillingsliste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg tillader mig lige at stille set spg i denne tråd.

det er rettet til de GP der er her.

vil det være helt galt at medbringe noget sexet/flot undertøj, helt nyt  pakket ind fra butikken, og det skal ikke med hjem bagefter.og kan jeg foventede/bede om at det bliver taget på under besøget ?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Habbo skrev, for 4 timer siden:

Jeg har besøgt hende mange gange nu, Nu har jeg tænkt mig at giv hende en ting/gave.

Jeg har tænkt mig max beløb er 200kr, er det for meget et beløb?

Hvad synes I hvad jeg kunne finde på at købe til hende, jeg ved bare ikke helt endnu.

I må gerne sende mig pm, hvis I ville.

Flowers is a most beautiful "language" in the world<3 - ... it is a beautiful gesture and personally I have learned to dry the flowers and use them to refine my oils. :wub:Chocolate and perfume are also very popular - but when it comes to perfumes you should know "the taste" of the lady. Some men give away books and candles. I even got sunscreen and jewelry for my nipples from Danish customers. Wine is also often given away (the customers knew which grape varieties I prefer) ... Over the years there have been jewelry, watches and wellness weekends (just for me), complete evening wear ...
I think it doesn't matter how generous the gift is - it's a beautiful gesture of attention - big or small, a woman will appreciate it.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til udenlandske GP'ere kan det også være turist-ting som marcipankage, køleskabsmagnet, Hoptimist eller andre små figurer, ting som er lidt sjove og handy i en kuffert eller på reolen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Grydeskeen skrev, for 19 timer siden:

Jeg tillader mig lige at stille set spg i denne tråd.

det er rettet til de GP der er her.

vil det være helt galt at medbringe noget sexet/flot undertøj, helt nyt  pakket ind fra butikken, og det skal ikke med hjem bagefter.og kan jeg foventede/bede om at det bliver taget på under besøget ?
 

Tingen her er, at størrelser kan være ret tricky at ramme rigtigt på (selvfølgelig er der de piger som decideret skriver deres mål i annoncen) så medmindre du har spurgt ind til størrelser først, kan det nemt ende med at blive knap så heldigt. Men hvis du sørger for at finde den rigtige størrelse og ramme ind i pigens stil, er det helt sikkert en gave mange ville blive glade for. Hvis du vil købe noget som falder udenfor hendes sædvanlige stil (lad is sige at hun er til blonder og du køber latex), så ville det nok være en god idé at spørge, om hun vil udleve den fantasi med dig inden du kommer med gaven, selvom det tager lidt af overraskelseselementet :) til gengæld ville hun så kunne gå og glæde sig.

Igen, ville blive enormt glad for tanken, men det ville være så synd hvis sådan en fin (og omkostelig) gave så ikke sad godt. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Jeg havde på et tidspunkt fundet en rigtig sød kvinde og ved mit 5. besøg præcis på 10. dagen efter det første havde jeg en stor buket blomster med. Det gav pote, og gør det stadig.
Men gaven kan også bestå i hjælp, nogle spec. herboende udlændinge har ofte behov for hjælp af en eller anden slags og tager man selv initiativ og sætter noget i værk kan det også glæde dem meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, den 12.10.2020 at 11:03:

Jeg tillader mig lige at stille set spg i denne tråd.

det er rettet til de GP der er her.

vil det være helt galt at medbringe noget sexet/flot undertøj, helt nyt  pakket ind fra butikken, og det skal ikke med hjem bagefter.og kan jeg foventede/bede om at det bliver taget på under besøget ?
 

Det er ikke forkert, men det kræver, at du kender pigens størrelse. Det vil være uheldigt, hvis hun ikke kan passe det. 
Ellers kan du købe et par frække selvsiddende strømper, en babydoll eller andet, der er flot uden at skulle passe helt præcist, som en BH skal 
Knus

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Grydeskeen skrev, den 12.10.2020 at 11:03:

Jeg tillader mig lige at stille set spg i denne tråd.

det er rettet til de GP der er her.

vil det være helt galt at medbringe noget sexet/flot undertøj, helt nyt  pakket ind fra butikken, og det skal ikke med hjem bagefter.og kan jeg foventede/bede om at det bliver taget på under besøget ?
 

Det har jeg prøvet. Syntes det var så fint. Både min gæst og mig var glade for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Jeg kan godt li’ at få små gaver - det er hyggeligt. 
fik engang en KÆMPE buket helt røde roser. Den flotteste buket jeg nogensinde har fået. 
 

for nogen tid siden fik jeg en stor rulle film - sådan noget man bruger til indpakning af varer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange købt en lille ( og også lidt større )  gave til de piger jeg har besøgt ofte - det har altid været til glæde og givet god stemning.

Jeg har købt forskellige ting - præcis hvad vil jeg helst beholde for mig selv -  det har været lidt af hvert - men det skal være ordentlige gaver !

Een gave var ikke specielt kostbar som sådan - men den var meget, meget svær at finde. Det lykkedes dog til sidst.

For mig er det virkelig skønt at se når pigen bliver glad og overrasket !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde i går købt en lille Kay Bøjesen abe til min faste thai pige. Hun ville først åbne gaven efter massagen. Da vi var færdige, efter 1½ time, jeg havde betalt for 1 og vi begge havde været i bad, pakkede hun gaven op. Hun blev meget glad for den og læste den indlagte seddel med beskrivelsen. Herefter blev den sat på kommoden, sammen med olie, karameller, og andet praktisk udstyr. Det var tydeligt, at hun ikke var vandt til at få gaver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker i starten kun blomster  eller drikkepenge er bedst. 

For nogle kan ikke tåle parfume, nogle spiser ikke noget med sukker,  her enten de ikke kan tåle det eller lever meget sund livstil, nogle kan ikke lide smagen af vin/øl, vin/kaffe mm. Så hjælper det ikke med en god tanke bag. 

Når du kender din glædepiger smag og levestil, sex interresse til sexlegetøj og tøj str.  bliver det nemmere at finde gaver der giver glæde for jer begge 2  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Habbo skrev, den ‎12‎-‎10‎-‎2020 at 06:54:

Hvad synes I hvad jeg kunne finde på at købe til hende, jeg ved bare ikke helt endnu.

…..en havenisse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Røvslikker skrev, for 18 minutter siden:

…..en havenisse ;)

Jeg har en aftale imorgen kl.13, tager du med, så er gaven klaret ................

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 24 minutter siden:

…..en havenisse ;)

Jeg ville  blive  lykkelig  hvis  jeg  fik  en  havenisse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Habbo skrev, den 12.10.2020 at 06:54:

Jeg har besøgt hende mange gange nu, Nu har jeg tænkt mig at giv hende en ting/gave.

Jeg har tænkt mig max beløb er 200kr, er det for meget et beløb?

Hvad synes I hvad jeg kunne finde på at købe til hende, jeg ved bare ikke helt endnu.

I må gerne sende mig pm, hvis I ville.

Jeg spørger nogle gange, om jeg skal tage en flaske vin med, den deler vi så, hvis lejligheden er til det, ellers er det en gaven.

 

En æske eksklusiv chokolade, jeg beroliger med at chokoladen ikke feder , da den er økologisk........

 

En jeg besøger, ind i mellem, har en datter på 8 år, derhjemme, så får hun bare "drikkepenge", med tanke på datteren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Onkel Reje skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har en aftale imorgen kl.13, tager du med, så er gaven klaret ................

ok....før, eller efter du har været i kirke :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

ok....før, eller efter du har været i kirke :rolleyes:

Jamen, så kom du også med i kirke, så tager vi to fluer med "et smæk".

Min lokale præst, har en fabelagtig røv, både i løbetights og cowboy-bukser, ansigtet er ikke så kønt, men hvis man har fokus på måsen, går det nok.

Kunne man ikke forvente lidt ekstra, af kirke skatten ?!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...