Hop til indhold

Recommended Posts

Det er jo så fantastisk indrettet at vi er helt forskellige, også mht. hvad der tænder os seksuelt – så der er guf for alle derude.

Desværre funker det slet ikke for mig hvis en kvinde har store indre skamlæber der hænger ud af missen, og det forekommer jo ret tit – til glæde for dem der synes det bare er dejligt, men det gør det jo altså ikke rigtigt for mig.

Efter mere end et halvt år uden min dejlige kæreste i Thailand, og uden et lille trøsteput indimellem hos de lokale Thai ’er - min branche har været helt Coronanedsmeltet - er der endelig blevet råd til en enkelt tur i ”byen” for at få dækket et meget akut behov for kvindeligt nærvær.

Så kære brødre – erfaring modtages med kyshånd – der er jo en hel del Thai ’er her i Midtjylland med rigtig gode anbefalinger – er der nogle af disse skønheder I kan anbefale ud fra ovenstående?

Cherry i Aarhus https://annoncelight.dk/showad/290284 er super smuk, indlevende og bare dejlig, og med en mis efter mit hoved – det har Lucy Sexy https://annoncelight.dk/showad/297863 også, - og smuk er hun - men derudover jo fuldstændig håbløs – har I andre bud?

Kvitterer selvfølgelig med en anmeldelse af den udvalgte.

På forhånd tak og go efterårsferie til jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MusicMan skrev, for 2 timer siden:

Desværre funker det slet ikke for mig hvis en kvinde har store indre skamlæber der hænger ud af missen, og det forekommer jo ret tit – til glæde for dem der synes det bare er dejligt, men det gør det jo altså ikke rigtigt for mig.

Så længe du holder dig til Thai-piger, er der vist ikke de store chancer for at støde ind i store skamlæber - det er ellers noget jeg savner hos thai-pigerne ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 11.10.2020 at 23:48:

Så længe du holder dig til Thai-piger, er der vist ikke de store chancer for at støde ind i store skamlæber - det er ellers noget jeg savner hos thai-pigerne ;-)

Ok? - Jeg er da ellers "stødt ind" i en del gennem tiden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 15 timer siden:

Prøv Yaya ... Hun er lækker. En lille nips, der giver en pragtfuld massage og afslutning som man ønsker. 

Jah hun ligger også i top 3 af overvejelser - hvad med Sandy? Hun skulle være lidt mere petit efter hvad jeg læser herinde. 

Tak for svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MusicMan skrev, 1 time siden:

Jah hun ligger også i top 3 af overvejelser - hvad med Sandy? Hun skulle være lidt mere petit efter hvad jeg læser herinde. 

Tak for svar.

Hun er også en lækker nips, og hun er meget lig med Yaya. Dog har Sandy de helt perfekte smukke bryster. 
Yaya har små og lækre bryster, men er hun klar bedre til massage end Sandy. Dybt og hårdt og ikke så meget oliesjask som ved Sandy. Hvad sexen angår er Yaya også bedre. Specielt hendes b2b.
Min menig er: 

1) Yaya 

2) Sandy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MusicMan skrev, den 11.10.2020 at 21:33:

Det er jo så fantastisk indrettet at vi er helt forskellige, også mht. hvad der tænder os seksuelt – så der er guf for alle derude.

Desværre funker det slet ikke for mig hvis en kvinde har store indre skamlæber der hænger ud af missen, og det forekommer jo ret tit – til glæde for dem der synes det bare er dejligt, men det gør det jo altså ikke rigtigt for mig.

Efter mere end et halvt år uden min dejlige kæreste i Thailand, og uden et lille trøsteput indimellem hos de lokale Thai ’er - min branche har været helt Coronanedsmeltet - er der endelig blevet råd til en enkelt tur i ”byen” for at få dækket et meget akut behov for kvindeligt nærvær.

Så kære brødre – erfaring modtages med kyshånd – der er jo en hel del Thai ’er her i Midtjylland med rigtig gode anbefalinger – er der nogle af disse skønheder I kan anbefale ud fra ovenstående?

Cherry i Aarhus https://annoncelight.dk/showad/290284 er super smuk, indlevende og bare dejlig, og med en mis efter mit hoved – det har Lucy Sexy https://annoncelight.dk/showad/297863 også, - og smuk er hun - men derudover jo fuldstændig håbløs – har I andre bud?

Kvitterer selvfølgelig med en anmeldelse af den udvalgte.

På forhånd tak og go efterårsferie til jer.

Sjovt. Jeg ville jo hellere have et link til en kvinde med kæmpe skamlæber. Jeg synes det er det frækkeste der findes. Sådan er vi heldigvis forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handy66 skrev, for 2 timer siden:

Sjovt. Jeg ville jo hellere have et link til en kvinde med kæmpe skamlæber. Jeg synes det er det frækkeste der findes. Sådan er vi heldigvis forskellige.

Det er jo nemlig bare så fedt at det er sådan.

Jeg kender da et par stykker som er rimelig velforsynede i den henseende - og som stadig er aktive, men ville det være ok at nævne navne her?

Personligt synes jeg det kunne dejligt hvis størrelse af skamlæber indgik i anmeldelser - så vidste man lidt om hvad man gik ind til på det plan - især når man har en lille fobi som jeg.

Men af hensyn til pigerne - er det så for personligt/intimt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 5 timer siden:

Hun er også en lækker nips, og hun er meget lig med Yaya. Dog har Sandy de helt perfekte smukke bryster. 
Yaya har små og lækre bryster, men er hun klar bedre til massage end Sandy. Dybt og hårdt og ikke så meget oliesjask som ved Sandy. Hvad sexen angår er Yaya også bedre. Specielt hendes b2b.
Min menig er: 

1) Yaya 

2) Sandy 

Hej Handy - tak for input - det bliver vist Yaya - glæder mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MusicMan skrev, for 3 timer siden:

Det er jo nemlig bare så fedt at det er sådan.

Jeg kender da et par stykker som er rimelig velforsynede i den henseende - og som stadig er aktive, men ville det være ok at nævne navne her?

Personligt synes jeg det kunne dejligt hvis størrelse af skamlæber indgik i anmeldelser - så vidste man lidt om hvad man gik ind til på det plan - især når man har en lille fobi som jeg.

Men af hensyn til pigerne - er det så for personligt/intimt?

I personlige beskeder er det vel ok at nævne mere detaljerede ting.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MusicMan skrev, for 3 timer siden:

Det er jo nemlig bare så fedt at det er sådan.

Jeg kender da et par stykker som er rimelig velforsynede i den henseende - og som stadig er aktive, men ville det være ok at nævne navne her?

Personligt synes jeg det kunne dejligt hvis størrelse af skamlæber indgik i anmeldelser - så vidste man lidt om hvad man gik ind til på det plan - især når man har en lille fobi som jeg.

Men af hensyn til pigerne - er det så for personligt/intimt?

I personlige beskeder er det vel ok at nævne mere detaljerede ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handy66 skrev, for 4 minutter siden:

I personlige beskeder er det vel ok at nævne mere detaljerede ting.

Jah det tænker jeg også må være måden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...