Hop til indhold
autobahn

Nika i Aalborg - Wow, genbesøg 200% sikkert

Recommended Posts

Nika er ny i Aalborg, det er hendes første besøg i DK, og på hendes billeder ser hun ualmindelig sød ud efter min smag. Så jeg oprettede en efterlysning her i forum, men uden resultat. 
Så jeg måtte tage sagen i egen hånd, eller rettere i Nika's hænder med mere! Så her er en lille beretning. Mit besøg var for tre dage siden, 1/2 time (alt for lidt).

Det er egne billeder. Hun havde dog en anden frisure (pandehår ?). Hun var ikke selv tilfreds med billederne ("but at least they are real" som hun sagde). Hun er en lækker sag, høj (hun skriver 172, men jeg husker hende som højere), fit, og med en varm og udadvendt udstråling, og hun taler glimrende engelsk. 

Vi startede med at stå og kysse, mens jeg pillede hendes undertøj af, og hun fik masseret mine ædlere dele til fuld funktionsmæssig stand uden vi på noget tidspunkt stoppede kæresteriet. 

Uden at gå for meget i detaljer ... derefter ned på sengen, og glimrende langt (på min opfordring) BJ, masser af øjenkontakt, smil, hun forstod min løbende respons og fulgte op. Spyt, tungeleg, lyd, og nogle gang helt dybt var altsammen en del af legen. 69, mig ovenpå, hende ovenpå, på siden. Hun holdt sig ikke tilbage fra mine gode ideer. 
Derefter på med kondom, cowgirl hvor hun også havde fokus på selv at "komme i stødet" og derefter tog jeg kondomet af ("you are sure"? sagde hun med et herligt skuffet blik) og mere BJ. Hun tog selv initiativ til masser af fokus på mine nosser, både slik og sug og samtidig med HJ og intens øjenkontakt.
Helt ærligt: det var til topkarakter! Wow. 
Der skulle lægges lidt kræfter og tålmodighed i det fra hendes side, helt uden at kny eller miste interessen - pga. min dagsform - inden jeg kom med hvad jeg vil kalde et brøl!  

Efterfølgende lang pillowtalk, vi kom vidt omkring, og jeg må indrømme ar vi gik langt over den planlagte tid (hun havde alarm på sin telefon). 
Kys og knus til farvel, jeg fik lige hilst på en af de andre piger ude i køkkenet. 

Genbesøg: 100%

Nika er her i få dage mere, skal tilbage til hjemlandet i bestemt anledning, men kommer så tilbage, samme sted.

https://annoncelight.dk/showad/271371

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 11.10.2020 at 17:33:

Nika er ny i Aalborg, det er hendes første besøg i DK, og på hendes billeder ser hun ualmindelig sød ud efter min smag. Så jeg oprettede en efterlysning her i forum, men uden resultat. 
Så jeg måtte tage sagen i egen hånd, eller rettere i Nika's hænder med mere! Så her er en lille beretning. Mit besøg var for tre dage siden, 1/2 time (alt for lidt).

Det er egne billeder. Hun havde dog en anden frisure (pandehår ?). Hun var ikke selv tilfreds med billederne ("but at least they are real" som hun sagde). Hun er en lækker sag, høj (hun skriver 172, men jeg husker hende som højere), fit, og med en varm og udadvendt udstråling, og hun taler glimrende engelsk. 

Vi startede med at stå og kysse, mens jeg pillede hendes undertøj af, og hun fik masseret mine ædlere dele til fuld funktionsmæssig stand uden vi på noget tidspunkt stoppede kæresteriet. 

Uden at gå for meget i detaljer ... derefter ned på sengen, og glimrende langt (på min opfordring) BJ, masser af øjenkontakt, smil, hun forstod min løbende respons og fulgte op. Spyt, tungeleg, lyd, og nogle gang helt dybt var altsammen en del af legen. 69, mig ovenpå, hende ovenpå, på siden. Hun holdt sig ikke tilbage fra mine gode ideer. 
Derefter på med kondom, cowgirl hvor hun også havde fokus på selv at "komme i stødet" og derefter tog jeg kondomet af ("you are sure"? sagde hun med et herligt skuffet blik) og mere BJ. Hun tog selv initiativ til masser af fokus på mine nosser, både slik og sug og samtidig med HJ og intens øjenkontakt.
Helt ærligt: det var til topkarakter! Wow. 
Der skulle lægges lidt kræfter og tålmodighed i det fra hendes side, helt uden at kny eller miste interessen - pga. min dagsform - inden jeg kom med hvad jeg vil kalde et brøl!  

Efterfølgende lang pillowtalk, vi kom vidt omkring, og jeg må indrømme ar vi gik langt over den planlagte tid (hun havde alarm på sin telefon). 
Kys og knus til farvel, jeg fik lige hilst på en af de andre piger ude i køkkenet. 

Genbesøg: 100%

Nika er her i få dage mere, skal tilbage til hjemlandet i bestemt anledning, men kommer så tilbage, samme sted.

https://annoncelight.dk/showad/271371

Hej hej.

Tak for din anmeldelse af Nika.... Du er guld værd her på EG. Jeg er efterhånden nået dertil at jeg kun besøger piger du har besøgt. Så for første gang i dag Nika's annonce (ved ikke hvorfor jeg ikke har set hende før) og hvor ser hun dejlig naturlig og fræk ud. Skal da helt sikkert have besøgt hende på et tidspunkt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste din rigtig gode anmeldelse om Nika og jeg måtte simpelthen besøge hende, hvilket så skete i dag på fredag den 13. november.

Nika er i sandhed en utrolig sød og naturlig kvinde i slutningen af 20'erne, der har velsignet Aalborg med sin tilstedeværelse. Hun dufter godt, er kærlig samt pirrende og indbydende klædt. Hun har det sødeste smil og skønneste øjne og tager sig rigtig godt af én, så man føler sig meget velkommen. Hun gav sig tid til mig og fik i hvert fald mig til at glemme både tid og sted fuldstændigt. Jeg holder det mest intime for mig selv, men vil dog fortælle at jeg ønskede en 1/2 times blidt, GFE samvær og hun var ganske enkelt vidunderlig. Der var megen øjenkontakt, masser af berøring samt intimitet og jeg blev mildest talt småforelsket i hendes smukke øjne, søde smil og behagelige væremåde. Hun krammede og kyssede mig meget og med sådan en oprigtighed og nærvær, at jeg blev helt genert på den gode måde. Hun lyttede til mine ønsker og gjorde det bare så godt. Da telefonens alarm ringede, slog hun den blot fra og vi fortsatte. Vi endte med en skøn sengekantssnak og vi sagde farvel til hinanden i et roligt og muntert humør, ligesom da vi mødtes - med kys og kram. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen og ja.... 1/2 time er for lidt!

Pigen: 10/10. Hun har en naturlig og velplejet kvindekrop, der elsker kys, kram og berøring. Hun er god til bj og har en stram numse og faste bryster, der indbyder til pirrende leg. Hun er tilmed intelligent, har en stor, bred viden og er meget berejst.

Stedets placering: 8/10. Tæt på et trafikeret kryds og busstoppested, men med en diskret indgang og meget tæt på gratis p-pladser.

Stedets indretning og atmosfære: 10/10. Der var rent og lyst, alting var nyvasket og der duftede så skønt. Det afdæmpede lys samt stedets indretning gjorde kun det hele bedre. 

Er pigen et besøg værd: 10/10.

P.S: Hun taler godt engelsk og er hurtig til at besvare ens SMS'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...