Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er godt der findes attraktive alternativer når jeg ikke er gammel nok til at besøge Trine Tease.

Så jeg jeg driblede hen til Jasmin, et køn lille sag, som kan sit kram. Desværre er det snart sidst på måneden og det er småt med skejserne, men en perfekt gang luksus dansk og fransk til 700 kroner i 20 overliderlige minutter var nok for mig denne gang.

Skrevet
  • Author

Ok

Så bare vent til der går guld ind på kontoen til den første, så er der dømt hardcore med mary igen, jeg siger dig hun fik pik sidste gang, eller skal jeg også prøve Carrie eller måske dem begge to.

Skrevet

Så bare vent til der går guld ind på kontoen til den første, så er der dømt hardcore med mary igen, jeg siger dig hun fik pik sidste gang, eller skal jeg også prøve Carrie eller måske dem begge to.

Håber du ikke vælger Carrie. Hun er alt for sød til at skulle rende ind i en som har den indgangsvinkel til piger som du har.

Skrevet

Lad nu trollen dø.

Skrevet
  • Author

Håber du ikke vælger Carrie. Hun er alt for sød til at skulle rende ind i en som har den indgangsvinkel til piger som du har.

Jeg lover at tage blomster med hvis det bliver Carrie, men jeg er også mest klar på en halv time med superfransk med mary. Hende har jeg prøvet et par gange, første gang ikke specielt godt, men sidste gang fik jeg hende helt op at ringe, hun blev rigtig liderlig og stønnede højlydt og tog mig på nosserne da jeg råkneppede hende bagfra.

Skrevet

Lad nu trollen dø.

Sorry! Jeg tror lige "beskytter genet" kom frem da Carrie blev nævnt.

Skrevet

Uanset hvad vi hver især mener om sproglig tone - så er det dybt underligt - at en flok mænd ( hvis hobby i den grad kræver tolerance og rummelighed) er så intolerante overfor andres ytringer.

Med vores "ismer" og særlige ønsker hver især - så er det sgu tæt på uforståeligt

Der står vist ikke noget i Ahmets indlæg der er udtryk for et særligt fornedrende kvindesyn - sådan set kun at han "knepper igennem"....

Samme" overfald" sker ikke når nogen søger piger til "gagging" "1-times anal" "Golden showets" "SM-sex" "lolita" eller andet der ( for nogle/mange) ligger uden for definitionen på normalsex....

Skrevet

Uanset hvad vi hver især mener om sproglig tone - så er det dybt underligt - at en flok mænd ( hvis hobby i den grad kræver tolerance og rummelighed) er så intolerante overfor andres ytringer.

Med vores "ismer" og særlige ønsker hver især - så er det sgu tæt på uforståeligt

Der står vist ikke noget i Ahmets indlæg der er udtryk for et særligt fornedrende kvindesyn - sådan set kun at han "knepper igennem"....

Samme" overfald" sker ikke når nogen søger piger til "gagging" "1-times anal" "Golden showets" "SM-sex" "lolita" eller andet der ( for nogle/mange) ligger uden for definitionen på normalsex....

Ooog hvordan er det anderledes end hvad du mener? Du er vel ligeså intellerant over for andres ytringer? Det er vel meninger vi har lov til at have og kommentarer vi har lov til at lave.

Eller er du kommentar politiet ;)

Skrevet

Det er vist jalousiens grønne spøgelse, som fejer benene væk under fornuften og dømmekraften. Det er en meget menneskelige følelse som ikke er særlig hensigtsmæssig i den her sammenhæng, men hvis man ikke kan beherske ejerfornemmelserne er det nok bedst at holde sig væk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.