Hop til indhold

Recommended Posts

cockycockysuckysucky2 skrev, for 1 time siden:

Jeg ved godt hun ikke vil offentligøre sine priser, men hvis nogle af jer kunne give et fingerprej, måske

Exchange student

Hvis hun ikke vil skrive sine priser, er det vel ikke fair at skulle have et fingerprej.

 

Gør som hun foreslår, skriv til hende hvad du ønsker og hun kommer med en pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AlfaN skrev, for 31 minutter siden:

Hvis hun ikke vil skrive sine priser, er det vel ikke fair at skulle have et fingerprej.

 

Gør som hun foreslår, skriv til hende hvad du ønsker og hun kommer med en pris.

Tja, mit indtryk er, at hun ikke svare en del - sikkert med god grund - og derfor er der tvivl om hendes priser. Jeg er til en vis grad enig i, at hvis hun ikke skriver sine priser, så kunne det være noget der skulle være underlagt noget “censur”.

På den anden side, så mister forummet lidt sit formål hvis brugerne ikke kan hjælpe hinanden. 
 

En mellemvej er måske at klare det over private beskeder, således at de bruger, der har besøgt hende kunne give en indikation af prislejet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 17 minutter siden:

Tja, mit indtryk er, at hun ikke svare en del - sikkert med god grund - og derfor er der tvivl om hendes priser. Jeg er til en vis grad enig i, at hvis hun ikke skriver sine priser, så kunne det være noget der skulle være underlagt noget “censur”.

På den anden side, så mister forummet lidt sit formål hvis brugerne ikke kan hjælpe hinanden. 
 

En mellemvej er måske at klare det over private beskeder, således at de bruger, der har besøgt hende kunne give en indikation af prislejet.

Til dels enig. 
Men svarer hun ik folk, er det fordi hun ikke vil møde dem og så har man vel reelt intet at bruge prisen til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Til dels enig. 
Men svarer hun ik folk, er det fordi hun ikke vil møde dem og så har man vel reelt intet at bruge prisen til. 

Det indtryk jeg får er, at hun primært ikke vil møde dem, der byder for “lavt”. Hvilket er helt rimeligt. Når hun samtidig ikke svare på folks henvendelser - hvilket også er rimeligt - så opstår der bare tvivl, og der er ikke noget at sige til, at folk spørger på forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
AlfaN skrev, for 3 timer siden:

Hvis hun ikke vil skrive sine priser, er det vel ikke fair at skulle have et fingerprej.

 

Gør som hun foreslår, skriv til hende hvad du ønsker og hun kommer med en pris.

Hvorfor er det ikke fair ?

Man har vel lov til at spørge ca priser .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Sutteålen skrev, for 41 minutter siden:

Det indtryk jeg får er, at hun primært ikke vil møde dem, der byder for “lavt”. Hvilket er helt rimeligt. Når hun samtidig ikke svare på folks henvendelser - hvilket også er rimeligt - så opstår der bare tvivl, og der er ikke noget at sige til, at folk spørger på forum.

Det er uhøfligt at hun ikke svare, hun burde oplyse hvad hun forlanger, alt andet er ren gætte leg.

I det mindste kunne hunså svare nej tak, når folk gør sig den ulejlighed at vise hende interesse og skrive til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener vi har været inde på det før. Der fandt vi ud af at nogle betaler en pris og andre betaler en billigere pris. Det er klart at når det er tilfældet, så ønsker man ikke ens priser skal være transparente.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, 1 time siden:

Det er uhøfligt at hun ikke svare, hun burde oplyse hvad hun forlanger, alt andet er ren gætte leg.

I det mindste kunne hunså svare nej tak, når folk gør sig den ulejlighed at vise hende interesse og skrive til hende.

Hun skriver jo netop i sin annonce, at hun kun svarer dem hun finder relevant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
AlfaN skrev, for 2 minutter siden:

Hun skriver jo netop i sin annonce, at hun kun svarer dem hun finder relevant. 

ja dem som tilbyder nok penge til hende.

jeg gider ik selv lege gætte leg ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, for 3 minutter siden:

ja dem som tilbyder nok penge til hende.

jeg gider ik selv lege gætte leg ..

Så finder du da bare en gp med fast menu/pris. 
Længere er den egentlig ik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AlfaN skrev, for 15 minutter siden:

Hun skriver jo netop i sin annonce, at hun kun svarer dem hun finder relevant. 

Hun skriver - i den annonce, der er linket til i tråden - at man skal foreslå en pris, ydelse og sende billede før hun svarer. Efterfølgende skriver hun bagefter at hun ikke kan svare alle.

Hun skriver ingen steder, at hun kun svare hvis hun finder det relevant, selvom om dette nok er indforstået.

Men har folk skrevet en detaljeret og seriøs mail med et billede i, så forstår jeg godt den anelse frustration, der fremkommer ved manglende svar.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
AlfaN skrev, for 18 minutter siden:

Så finder du da bare en gp med fast menu/pris. 
Længere er den egentlig ik. 

præcis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Sutteålen skrev, for 8 minutter siden:

Hun skriver - i den annonce, der er linket til i tråden - at man skal foreslå en pris, ydelse og sende billede før hun svarer. Efterfølgende skriver hun bagefter at hun ikke kan svare alle.

Hun skriver ingen steder, at hun kun svare hvis hun finder det relevant, selvom om dette nok er indforstået.

Men har folk skrevet en detaljeret og seriøs mail med et billede i, så forstår jeg godt den anelse frustration, der fremkommer ved manglende svar.

 

det er fint nok, hun gør bare som hun gør, syntes bare hvis det er den anden vej at vi mænd er så useriøse og ikke svare tilbage, så er den også gal fra pigens side. Man kan nok tilade sige flere spilleregler hvis man af pige i dette game ihvertfald.

Nu jeg selv håndværker, kunne være ret sjovt hvis jeg på min hjemme side bad folk selv om at skrive hvad de ville betale for min ydelse samt de skulle vedhæfte et billede :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rødovre skrev, Lige nu:

det er fint nok, hun gør bare som hun gør, syntes bare hvis det er den anden vej at vi mænd er så useriøse og ikke svare tilbage, så er den også gal fra pigens side. Man kan nok tilade sige flere spilleregler hvis man af pige i dette game ihvertfald.

Nu jeg selv håndværker, kunne være ret sjovt hvis jeg på min hjemme side bad folk selv om at skrive hvad de ville betale for min ydelse samt de skulle vedhæfte et billede :D

Ja, der er absolut intet galt med hendes fremgangsmåde. Jeg forstår bare godt hvis folk undre sig lidt over det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

Syntes også det er sådan lidt, lotto, at man laver en annonce og så skal man "gætte" hvad hun syntes er rimeligt. 

Set fra pigernes syn, smart !

Men, hvorfor skal diverse mænd her, OVERBYDE En pige? 

og det ville være hensigtsmæssigt at skrive, i hvilket lejde man forventede prisen. 

Der er en vinder her.. hun har alligevel formået at få flere til, at byde ind på det, så det virker jo efter hensigten for hende. 

Jeg kommer ikke selv, til at faldbyde 2/3000.00kr. der er mange andre lækre piger, hvor man ved, hvad man går ind til. 

Men hey, hver sin fornøjelse ;)

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan så desværre Heller ikke få hul igennem igen - har haft fornøjelsen tre gange tidligere for et par år siden.

pris er jo altid relativt, det er ikke i den billige ende - men omvendt er hun en ener, med det hun tilbyder.

ung, smuk, fast, super god i sengen og med et meget bredt spektrum for ting hun tænder på...

Virkelig god sex som har været hver en øre værd for mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 34 minutter siden:

Syntes også det er sådan lidt, lotto, at man laver en annonce og så skal man "gætte" hvad hun syntes er rimeligt. 

Men, hvorfor skal diverse mænd her, OVERBYDE En pige? 

og det ville være hensigtsmæssigt at skrive, i hvilket lejde man forventede prisen. 

Der er en vinder her.. hun har alligevel formået at få flere til, at byde ind på det, så det virker jo efter hensigten for hende. 

Jeg kommer ikke selv, til at faldbyde 2/3000.00kr. der er mange andre lækre piger, hvor man ved, hvad man går ind til. 

Men hey, hver sin fornøjelse ;)

 Det er jo en standard Auktion hun udbyder (med ukendt "værdi" og antal bydere). På en dag hvor Nobelprisen er uddelt til Auktionsteoriens faddere, kan man da ikke andet end at have stor respekt! Og ja, da vi alle har forskellig villighed til at betale får hun mere end ved en fast publiceret pris.

Undskyld ;-)

jmk

Redigeret af Jmk
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Thanks for backing me up (those of you who do that ;))

And for the rest of you guys - I am only replying to some, and thats how it is.. Can be because I am not interessted, or (as in most cases) I simply dont see the email because I get tons..  Keep in mind that I dont do this full time at all..  And for those who already met me - there is no drama in me not responding- it is simply because I either get too many mails or I am not in the mood..  But I do enjoy basically all meeting I´ve had :D

That being said - I understand that it can be frustrating that when a man sends a picture to me, which I have even asked for, then I dont reply - this I will try to change, because I see the unfairness in that actually.. But again, I cannot promise.

Others than that I wish you all a nice holiday in this grey grey land :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

I am here enjoying the last bits of northern summer : ) and will try to reply you and as many as I can ^^   

Planning to do something by the end of this month ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...