Hop til indhold
Parsnip

Sex uden kondom

Recommended Posts

Parsnip skrev, for 7 timer siden:

Nogle der kender til nogen der tilbyder sex uden kondom?

Du skriver ikke noget om geografi - så her er nogle spredte bud...

Nikita i Fredericia - Viktoria i Randers - Fie i Hadsten - Tysk milf i Flensburg - Andrea i Haderslev - Princes i Esbjerg - Majalykke i Esbjerg - Zuzan i Aars - Diana/Dajana i Christiansfeld - Laila i Horsens - Gogo i Aalborg - Ami i Spjald

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hej29 skrev, for 14 timer siden:

det hade jeg ikke se min fejl  

Så du skriver bare lige fra hoften - Jøsses du er dygtig.

Altså du finder, som jeg ser det en tilfældig profil og skriver "noget tilfældigt"

Ret mig ENDELIG hvis jeg tager fejl, men som sagen står nu, så mangler ja da ord da ord !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Nogen som hørte, Tak for hjælpen og måske en Anmeldelse, nej vel, men Tak alligevel til Ts :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
Mikkel34 skrev, for 10 timer siden:

Tanja tilbyder ikke uden

Hendes luxus dansk er netop uden :smile:

Har ikke selv prøvet, da hendes billeder snyder for meget i mine øjne. Men hun bekræftede netop ovenstående inden jeg kørte forbi hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt som nogle af pigerne der linkes til ikke gør opmærksom på sex uden kondom. Men personligt bliver jeg lidt forbeholden når en pige vil have 2900 for en time men ikke gider have billede på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnWayne86 skrev, den 19.10.2020 at 13:39:

Hendes luxus dansk er netop uden :smile:

Har ikke selv prøvet, da hendes billeder snyder for meget i mine øjne. Men hun bekræftede netop ovenstående inden jeg kørte forbi hende.

Kan du præcisere lidt nærmere hvad du mener? Der er ikke meget at se på billederne desværre...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
Zieram skrev, 1 time siden:

Kan du præcisere lidt nærmere hvad du mener? Der er ikke meget at se på billederne desværre...

 

Ikke andet end det ikke er hendes billeder. Billede 2 har aldrig og vil aldrig være hende, når man møder hende i døren. Derfor kørte jeg også derfra igen med uforrettet sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnWayne86 skrev, den 20.11.2020 at 20:57:

Ikke andet end det ikke er hendes billeder. Billede 2 har aldrig og vil aldrig være hende, når man møder hende i døren. Derfor kørte jeg også derfra igen med uforrettet sag.

Ok :/ Altid ærgeligt når der brugs "model billeder" og ikke informeres om det og/eller disse ikke ligner vedkommende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 9 timer siden:

Ja det er de sikkert, men prisen er alt for høj

På ingen måde for dyrt. Alle pengene værd! Bortset fra hvis budgettet ikke tillader det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 11 timer siden:

Ja det er de sikkert, men prisen er alt for høj

i forhold til hvad... hvis du tænker på din tegnebog helt fair - men objektivt set får du meget for pengene og så køber du dansk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...