Hop til indhold

Recommended Posts

Har længe undret mig over at der ikke findes en anmeldelse på denne Emma. Emma skifter lokalitet næsten hver uge, og p.t. er hun på Aggersundvej. 
 

Har nu besøgt hende fire gange, og jeg må sige at jeg bliver mere og mere begejstret. Jeg lod første gang mærke til hende fordi hun som en af de meget få, har hår mellem benene. Jeg er nemlig den type der overhovedet ikke tænder på glatbarberede piger.
 

Emma er en pige som er med på alt inden for de blide sexformer, men er samtidig en som passer godt på sig selv (og dermed dig) i form af at beskytte sine indre dele med gummi. Hun har meget fokus på hvad man som kunde har behov, og hvis ikke hun opnår det hun vil, finder hun hele tiden på nye måder at nå frem til sit mål. Jeg har den oplevelse, at hvis man får et fortroligt forhold til hende vil hun gøre alt for at du får en god oplevelse. Hun er fra Chile og helt sikkert god til spansk, men engelsk er hun ikke så god til, så kommunikation kan være lidt en udfordring, men med hjælp af Google translate, kan man fint føre en fornuftig samtale med hende. Hun er tydelig vis interesseret i kommunikation, og er en meget kærlig pige.

Jeg vil selvfølgelig aller helst have Emma for mig selv, men det har jeg ikke råd til, og jeg ønsker hende kun det bedste i disse svære Coronatider, hvor hun også er afskåret fra sin familie. 

I den negative ende må jeg sige, at de tre forskellige steder jeg har besøgt hende, alle har været i nogle dårlige faldefærdige huse. Synd, for hun fortjener bestemt noget bedre.

Jeg kan derfor kun medgive hende mine allerbedste anbefalinger.

https://annoncelight.dk/showad/255897

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun bekræfte. Hun er skøn, og jeg er også vild med endelig at have fundet en GP med en rigtig sort trekant. Den tænder mig så meget. Faldt på knæ i svime, da hun viste sig for mig første gang.  Jeg besøgte hende i et ok hus i Horsens. Synes nu egentlig hendes engelsk er ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også jeg synes hun er en dejlig smuk pige med en fantastisk udstråling og en mega lækker sort trekantet behåring downstairs. Hun dufter dejligt. Jeg besøgte hende I Hellum 6. Oktober I år, hvilket var 4. gang og det bliver med garanti til endnu flere besøg. Hun leverer bare og man føler sig I den grad velkommen med god tid udover den tid der er afregnet for. Hun fortjener bestemt at vi mænd besøger hende. Kan klart anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige nødt til at besøge hende igen, inden hun forlader Nordjylland. Det viste sig dog at hun tager til Spanien, så hun er nok ikke i landet  i hvert fald de næste 4 uger.

Vi fik en god snak og kom bl.a. ind på denne tråd. Hun var lidt bekymret for, at det jeg har skrevet om at hun bor i dårlige huse, skulle få nogle til at fravælge hende. Det var selvfølgelig på ingen måde min hensigt. Min pointe var bare at hun er alt for skøn til at arbejde i dårlige huse. Jeg er da også glad for at Watanabe kan berette at huset i Horsens er ok. 
 

Selve besøget vil jeg ikke berette om, kun at hun nok en gang beviste hvor fantastisk en kvinde hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indespectus skrev, for 12 timer siden:

Er det hende på billederne?

 

jeg har på et tidspunkt forsøgt at besøge hende i Nørresundby, der var det bestemt ikke pigen på billederne, men en mørk

pige. 

Det ER hende på billederne. Jeg må sige, da jeg mødte hende, havde jeg lidt svært ved at genkende hende. Hun er ikke særlig høj, måske kun 150 - 155 cm, og der var noget med ansigtet, som lige i starten fik mig til at tro, at jeg var blevet snydt. Men ved nærmere eftersyn - og da hun viste sig uden tøj - var der ingen tvivl. Hun er bare så smuk og sød oven i købet. Billederne er nok 3 - 5 år gamle, men så heller ikke mere. Tipper hende til at være 30 - 33.

Hun kalder sig "Super Sexy Emma".

Redigeret af Watanabe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...