Hop til indhold
kingdane68

Hvem er på den gode adresse i Aalborg i øjeblikket?

Recommended Posts

Vi må jo ikke nævne adresser her, men alle ved hvad jeg mener, når jeg siger den "gode adresse" i midtbyen af aalborg nær en kendt plads :)

Er der nogen der ved hvilke af de nuværenede GP'er der huserer der i øjeblikket? Det er jo altid et trygt og sikkert sted at komme, hvor der sjældent fuskes med billederne.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 4 timer siden:

Vi må jo ikke nævne adresser her, men alle ved hvad jeg mener, når jeg siger den "gode adresse" i midtbyen af aalborg nær en kendt plads :)

Er der nogen der ved hvilke af de nuværenede GP'er der huserer der i øjeblikket? Det er jo altid et trygt og sikkert sted at komme, hvor der sjældent fuskes med billederne.....

Hvis vi taler om samme adresse - så er 

Silvia og Monika der, 
https://annoncelight.dk/showad/225384


https://annoncelight.dk/showad/230550

Øh ser lige at Silvia er i Bording mandag. Men hun plejer at komme igen. 
  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Tror det er to forskellige adresser i skriver om, Monika er tæt på Rema 1000 og den adresse som @kingdane68 skriver om er tæt på Salling. 
 

Adressen tæt på Salling er transen Ellen lige rejst fra og tror faktisk at en anden trans Patricia lige er ankommet. Ved ikke hvorfor, men stedet er blevet meget attraktiv for de lidt berømte transer, når de er på tour rundt i landet. 
 

Der er et stykke tid siden jeg har haft kendskab til en pige på stedet. Jeg mødte Jolien der, som jeg anmeldte, ellers er der vist begrænset, hvem der har været der. 
 

Har talt med flere piger, der ikke længere har lyst til at arbejde der, fordi der nogle gange er udlejet værelser til op mod 4 piger ad gangen, og det giver for meget uro og kunder der valfarter ud og ind hele tiden. Så de piger der gerne vil være privat og diskret, de bryder sig ikke om det, og det gør jeg sådan set heller ikke. 
Nogle vil kun arbejde til kl. 22 og andre til kl. 2 om natten, og så bliver det noget rod på stedet. 
 

Det minder mere og mere, som de klassiske polske bordeller vi har haft rundt om i Aalborg, Vejgård og Nørresundby med konstant 3-4 piger på job. Det er ikke lige mig. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 9 timer siden:

Tror det er to forskellige adresser i skriver om, Monika er tæt på Rema 1000 og den adresse som @kingdane68 skriver om er tæt på Salling. 
 

Jeg tror ikke det kommer for tæt på at nævne pladserne de omtalte steder er nær: Hhv. Mølleplads og JF Kennedy's plads.

Stedet TS spørger til er førstnævnte, jf. fortællingen om at billeder oftest er ægte mm., som nok bygger på at flere af de meget troværdige piger anvender stedet. Men det er ren selvdisciplin, da det fungerer som udlejning til uafhængige GPere. Jeg har også besøgt et par piger der, hvor billederne ikke var specielt troværdige (og skrevet et par ikke så gode anmeldelser som jeg husker det). 

På stedet nær JFK har jeg derimod kun besøgt piger som havde helt ægte og opdaterede billeder. Måske har jeg bare været heldig. 

Skal også lige tilføje (jf. @The Dark Knight) at jeg personligt synes det er nærmest hyggeligt at sige hej til hvem man ellers måtte møde, inkl. også de overvejende polske etablissementer. Mindre hyggeligt at sige hej til andre gæster :-) - men det er ikke noget som ødelægger min nattesøvn. 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...