Hop til indhold

Recommended Posts

Har for nyligt været en smut i Milano, hvor jeg trængte til lidt god massage.

Fik googlet mig lidt frem på https://www.massaggiamilano.it/ som har en masse massagesteder. Virker lidt til at være en kombination af Annoncelight og Eroguide.

Første aften fandt jeg frem til https://www.massaggiamilano.it/centri/centro-massaggi-pavoni-thai-5405

Entrerede der, til en 1 times massage. 50 Euro - fint fint, der var ikke snak om mere. Ikke at vi kunne snakke så meget, da hun ikke rigtig snakkede engelsk, og mit italienske var så godt som ikke eksisterende. Betaling på forhånd.

Ind i lokalet, hvor der var en madras, med hul til hovedet. Sengen var dækket af elefant toiletpapir, foruden lagen nedenunder.

Hun gik i gang med massagen, og der blev virkelig lagt kræfter i - ikke ubehageligt, men tilpas med kræfter.

Der blev masseret godt og grundigt over hele ryggen, uden former for pirring.

Da der var gået 20-25 minutter, var der vend-rundt, hvorefter hun startede brystkasse massage, som stille og roligt kom tættere og tættere på kalorius. Da den var ved at være rimelig begejstret spurgte hun om jeg ville have HJ til 30 Euro. Jeg spurgte om der var mulighed for BJ, men hun smilte/grinte forlejent, og sagde only HJ. Ok. God oliemassage af pikken, som måtte give op til sidst. Hun var påklædt under massagen, men der var fri adgang til hendes trusser, og jeg gramsede da en del, uden at hun sagde stop.

Herefter fortsatte massage af benene, indtil det var vasketid. Der kom hun med et par badetøfler til mig, og så ind i lokalet ved siden af, hvor der stod en stor træ "vaskebalje" hvor jeg så kunne sætte mig op i, mens hun vaskede løs over hele min krop, med to slags sæbe og alt muligt. Eneste minus var at rummet var så pisse koldt, at selv varm vand knapt nok kunne holde mig optøet.

Hun hjalp med tørring over det hele, hvorefter jeg selv kunne tørre lidt efter, hvis jeg syntes at der manglede noget.

Hun fik hendes 30 ekstra Euro og så takkede jeg af med hende.

Gentagelse - jo, hvis der skal en god gedin massage til, med risiko for lidt ekstra sjov.

På andendagen var jeg igen trængende til en god massage, så snuppede https://www.massaggiamilano.it/centri/royal-thai-spa-3489

Kom hen til stedet, og ringede på, hvorefter jeg blev lukket ind - og så kørte kværnen ellers derudaf på italiensk. Jeg havde ikke fået taget noget begynderkursus henover natten, så jeg forstod ligeså lidt som dagen før. Men kom da frem til at det skulle være 1 time, hvor pigen med det samme spurgte til blowjob inkluderet, men ingen sex - tjae, hvad er prisen...? 100 euro totalt. Det er sku iorden!

Betalte, og af med tøjet, på en hård send, med lagen, håndklæder og så en omgang "elefant toiletpapir" ovenpå. Så der manglede ikke noget på den konto.

Pigen kom ind og gik i gang med massagen - hun spurgte til om hun måtte bruge olie, jo det måtte hun da gerne.

Så gik hun ellers i gang med det som af thaistederne i Danmark betegnes som Tantra massage. Altså ikke noget muskelmassage, men lidt gnubben på ryggen. Det var nu heller ikke fordi at hun var storforbruger af olien. Tror den fik to tryk på sprøjten til hele ryggen. Nå, men ret hurtigt kom hun til sprækken, som bestemt skulle have noget ekstra opmærksomhed. Så foregik der ellers massage på og omkring i de næste 5 minutter, uden at der var optræk til vend-rundt. Så gik hun over til lidt B2B, som hun havde noget bøvl med, da hendes A-skål ikke rigtig egnede sig til det. Skulle der ske mere? Næ, hun gik i gang med benene i stedet for.

Hmmm nå, da jeg så efter de første 25 minutters rygmassage var ved at have fået nok, og der ikke var optræk til yderligere happenings, vendte jeg mig selv rundt. Lidt aftørring af kalorius med babywipe, og så lidt HJ inden hun gik over til BJ. Og hold nu kæft hun kunne sutte - det var helt fantastisk. Jeg sørgede for at tænke på alt muligt andet, for ikke at fyre kanon af alt for tidligt, og den taktik lykkedes da heldigvis, så det bliver til nogle minutters mundarbejde. Hun var lige ved at give op, da der blev brugt lidt hånd, men så kom munden heldigvis på igen - hvor hun tog imod ladningen, men fik spyttet ud i håndvasken bagefter.

Så skulle resten af tiden gå, som var med noget uinspirerene benmassage, hvor det samme blev gentaget igen og igen i 15 minutter. Ikke noget med brystkasse eller andet - udelukkende benene. Og nu helt uden pirring.

Da timen var gået (rigtig time), var det på med tøjet igen, og så takkede vi af med hinanden. Der var ellers en fin brusekabine over i hjørnet af rummet, men den blev ikke brugt hverken før eller efter - så ved egentlig ikke hvorfor at den var der.

Gentagelse på det sted. Så skulle det da være for ren udløsning, for det var ikke massagen at man skulle komme efter.

Spørg hvis I vil vide mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...