Hop til indhold
denunge

2x massage i Milano

Recommended Posts

Har for nyligt været en smut i Milano, hvor jeg trængte til lidt god massage.

Fik googlet mig lidt frem på https://www.massaggiamilano.it/ som har en masse massagesteder. Virker lidt til at være en kombination af Annoncelight og Eroguide.

Første aften fandt jeg frem til https://www.massaggiamilano.it/centri/centro-massaggi-pavoni-thai-5405

Entrerede der, til en 1 times massage. 50 Euro - fint fint, der var ikke snak om mere. Ikke at vi kunne snakke så meget, da hun ikke rigtig snakkede engelsk, og mit italienske var så godt som ikke eksisterende. Betaling på forhånd.

Ind i lokalet, hvor der var en madras, med hul til hovedet. Sengen var dækket af elefant toiletpapir, foruden lagen nedenunder.

Hun gik i gang med massagen, og der blev virkelig lagt kræfter i - ikke ubehageligt, men tilpas med kræfter.

Der blev masseret godt og grundigt over hele ryggen, uden former for pirring.

Da der var gået 20-25 minutter, var der vend-rundt, hvorefter hun startede brystkasse massage, som stille og roligt kom tættere og tættere på kalorius. Da den var ved at være rimelig begejstret spurgte hun om jeg ville have HJ til 30 Euro. Jeg spurgte om der var mulighed for BJ, men hun smilte/grinte forlejent, og sagde only HJ. Ok. God oliemassage af pikken, som måtte give op til sidst. Hun var påklædt under massagen, men der var fri adgang til hendes trusser, og jeg gramsede da en del, uden at hun sagde stop.

Herefter fortsatte massage af benene, indtil det var vasketid. Der kom hun med et par badetøfler til mig, og så ind i lokalet ved siden af, hvor der stod en stor træ "vaskebalje" hvor jeg så kunne sætte mig op i, mens hun vaskede løs over hele min krop, med to slags sæbe og alt muligt. Eneste minus var at rummet var så pisse koldt, at selv varm vand knapt nok kunne holde mig optøet.

Hun hjalp med tørring over det hele, hvorefter jeg selv kunne tørre lidt efter, hvis jeg syntes at der manglede noget.

Hun fik hendes 30 ekstra Euro og så takkede jeg af med hende.

Gentagelse - jo, hvis der skal en god gedin massage til, med risiko for lidt ekstra sjov.

 

På andendagen var jeg igen trængende til en god massage, så snuppede https://www.massaggiamilano.it/centri/royal-thai-spa-3489

Kom hen til stedet, og ringede på, hvorefter jeg blev lukket ind - og så kørte kværnen ellers derudaf på italiensk. Jeg havde ikke fået taget noget begynderkursus henover natten, så jeg forstod ligeså lidt som dagen før. Men kom da frem til at det skulle være 1 time, hvor pigen med det samme spurgte til blowjob inkluderet, men ingen sex - tjae, hvad er prisen...? 100 euro totalt. Det er sku iorden!

Betalte, og af med tøjet, på en hård send, med lagen, håndklæder og så en omgang "elefant toiletpapir" ovenpå. Så der manglede ikke noget på den konto.

Pigen kom ind og gik i gang med massagen - hun spurgte til om hun måtte bruge olie, jo det måtte hun da gerne.

Så gik hun ellers i gang med det som af thaistederne i Danmark betegnes som Tantra massage. Altså ikke noget muskelmassage, men lidt gnubben på ryggen. Det var nu heller ikke fordi at hun var storforbruger af olien. Tror den fik to tryk på sprøjten til hele ryggen. Nå, men ret hurtigt kom hun til sprækken, som bestemt skulle have noget ekstra opmærksomhed. Så foregik der ellers massage på og omkring i de næste 5 minutter, uden at der var optræk til vend-rundt. Så gik hun over til lidt B2B, som hun havde noget bøvl med, da hendes A-skål ikke rigtig egnede sig til det. Skulle der ske mere? Næ, hun gik i gang med benene i stedet for.

Hmmm nå, da jeg så efter de første 25 minutters rygmassage var ved at have fået nok, og der ikke var optræk til yderligere happenings, vendte jeg mig selv rundt. Lidt aftørring af kalorius med babywipe, og så lidt HJ inden hun gik over til BJ. Og hold nu kæft hun kunne sutte - det var helt fantastisk. Jeg sørgede for at tænke på alt muligt andet, for ikke at fyre kanon af alt for tidligt, og den taktik lykkedes da heldigvis, så det bliver til nogle minutters mundarbejde. Hun var lige ved at give op, da der blev brugt lidt hånd, men så kom munden heldigvis på igen - hvor hun tog imod ladningen, men fik spyttet ud i håndvasken bagefter.

Så skulle resten af tiden gå, som var med noget uinspirerene benmassage, hvor det samme blev gentaget igen og igen i 15 minutter. Ikke noget med brystkasse eller andet - udelukkende benene. Og nu helt uden pirring.

Da timen var gået (rigtig time), var det på med tøjet igen, og så takkede vi af med hinanden. Der var ellers en fin brusekabine over i hjørnet af rummet, men den blev ikke brugt hverken før eller efter - så ved egentlig ikke hvorfor at den var der.

Gentagelse på det sted. Så skulle det da være for ren udløsning, for det var ikke massagen at man skulle komme efter.

Spørg hvis I vil vide mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter næsten to års fravær, var jeg tilbage i byen for nyligt. Det blev igen til to gange massage, med forskellig udbytte.

Først var jeg tilbage på https://www.massaggiamilano.it/centri/royal-thai-spa-3489

Tre piger var umiddelbart klar til at massere, men jeg nøjes nu med en. Blev vist ind i rummet, og af med tøjet, hvor der denne gang var mulighed for bad i brusekabinen i værelset både før og efter - solo.

Et stykke elefantpapir blev lagt på sengen, og så gik massagen i gang. Denne gang var det en hæderlig massage, hvor der blev masseret igennem, over hele bagsiden, uden at det blev kriminelt på noget tidspunkt.

Efter en halv times tid, blev der vendt rundt, og så fortsatte massagen på forsiden. Hun kom tæt på løgposen, men uden der virkelig blev arbejdet for sagen. Det gav heller ikke nogen virkning, og der blev ikke spurgt ind til noget, så da hun sagde Finish, spurgte jeg til om ville hjælpe med badet eller andre ting - hun grinte forlejent, men no no - der var åbenbart ikke mere at hente hos hende.

Solobad igen, på med tøjet, og ud og betale 55 Euro for den times massage, hvilket var rigtig fint - men lidt skuffende uden ekstra hændelser, når det nu var så åbenlyst sidste gang. Og billederne på annoncen ligger lidt op til, at der kan ske noget mere.

 

Næste gang blev https://www.massaggiamilano.it/34057084/centri/xin-yuan-centro-benessere-3354

Allerede på annoncen blev der virkelig lagt op til mere, så her vidste jeg at der nok var god chance for mere.

Ankom til stedet, og blev taget imod af en sød kineser, som var meget letpåklædt. Hun skulle hele tiden rette på toppen, for ikke at hendes B-skål røg ud... Nå, men hun spurgte til betaling i Cash, så der måtte jeg lige forbi nærmeste hæveautomat, inden jeg var klar til det. Allerede første gang jeg var inde i lokalet, var der masser af klem hist og pist.

Hun skulle have 100 Euro for en time, incl bad før og efter, og B2B undervejs.

Af med tøjet, og ind i brusen - solo - mens hun rendte rundt udenfor og gjorde klar, med en rulle elefantpapir. Lå mig til rette på maven, og med det samme smed hun tøjet, og gik i gang med at massere med hænderne.

Nu skal det lige siges - der var flere kabiner, men de var altså åbne for oven, så man kunne høre hvad der foregik ved siden af. Heldigvis blev jeg hurtigt eneste kunde i butikken.

Nå, men der blev masseret igennem på bagsiden, og benene blev spredt godt ud, så hun jo kunne sidde mellem dem og massere...

Undervejs forsøgte hun vist nok at sætte en ekstra pige på entreprisen, men mit italienske og kinesiske var ikke godt nok til at forstå det 100%, og hendes engelske var meget småt.

Men hun fortsatte med massage på forsiden, inden der kom spørgsmål om hj eller bj. BJ til 50 Euro ekstra - jo tak. Hun gik i gang med lidt mere pirring, inden der så blev suttet boller til den store guldmedalje, inden det gik over i egentligt BJ. Det var hun dælme god til, og kunne leje med tungen og alt muligt. Så det gav en virkning, og hun blev varslet da kanonen skulle affyres, og trak sig så væk i sidste øjeblik, så jeg kom ud over min egen mave. Fair nok. Hun gjorde rent og så gik hun i gang med at massere forsiden igen.

På et tidspunkt spørger hun om den lille skal have mere massage med hånden - gratis. Jo tak, så tager vi da en runde 2. Her blev der så kysset og suttet lidt på hendes brystvorter, indtil det gav resultat.

Herefter mere massage, inden der var solobad igen. Hun skulle så selv have et bad bagefter, så der var lidt godt at kigge på, mens jeg tog tøjet på.

Afregning med de sidste 50 Euro, og så takkede jeg af derfra.

 

Spørg endelig hvis I vil vide mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er på sommerferie i byen, så der skulle selvfølgelig prøves lidt igen.

Der skulle opleves lidt mere, så tog hertil: https://www.massaggiamilano.it/centri/centro-tuina-monza-oa-5820

Ankom til stedet. Aboslut ingen af dem på linket er på stedet, men en anden sød asiat i 40'erne vil jeg tro. 100 Euro for en times massage, med kontakt betaling. Ind i rummet på et stykke elefantpapir. Hun udførte ganske fornuftig massage på bagsiden, hvor mine ben skulle spredes mere og mere, for at hun kunne komme til. Hun havde smidt det meste af tøjet på nær trusserne, så der var også lidt b2b med overkroppen.

Vi kom til vend-rundt, og så masserede hun lidt videre, inden det kom til kalorius. Den masserede hun dejligt, med lidt brug af olie, mens jeg måtte røre ved hende. Forsøgte stille og roligt at arbejde trusserne af hende, hvilket hun ikke protesterede imod. 50 Euro, og så ville hun smide dem, og jeg kunne slikke hende. Hun virkede virkelig til at nyde det, og hun sluttede af med et dejligt blowjob, men trak sig væk da jeg kom.

Der var et badekar i værelset, så der blev jeg vasket af, af hende, hvorefter hun selv tog et bad mens jeg klædte mig på.

Alt i alt en fin oplevelse, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede lige at prøve en mere, inden jeg skulle hjemad

Stedet har ikke nogen hjemmeside, men jeg fandt frem til dem via Google Maps - https://goo.gl/maps/nCB1HBtkVeKzw2Cb6

Ankom til stedet. Den fin lille klinik, hvor der så ud til at være flere rum ned af gangen. 

Betaling på 100 Euro kunne foregå med enten kontanter eller betalingskort, såfremt man var til det.

Ind i rummet med en sød lille kineser, som godt nok døjede meget med det engelske.

Men jeg kom ned på madrassen på gulvet, og hun gik i gang med at massere, med let brug af olie. Ikke noget vildt og voldsomt. Massagen foregik stille og roligt og uden alt for meget pirring, indtil allersidst, inden Vend-Om.

Herefter startede hun på mere massage foran, inden hun nærmede sig det område, som strittede kraftigt op i vejret ;-) Hun kiggede lige over på mig, smilte og gjorde tegn til blowjob - jo tak!

Hun fattede selv kluden med wet-wipes og tørrede af, inden hun satte hendes små læber på arbejde.

Nøj, det var godt - og nåede lige at advare hende, inden jeg kom i stor stil, som hun lod rende ud på min mave.

Efter aftørring masserede hun videre, indtil timen var gået, og jeg skulle gå. Der blev ikke spurgt til mere i betaling for den service - ved så ikke om hun havde forventet drikkepenge, men hun smilte da hele vejen ud til døren, og gjorde ikke tegn eller andet til at jeg skyldte hende penge. Så det var faktisk en fin service på stedet.

Helt sikkert et sted jeg kommer tilbage, næste gang at jeg kommer på ferie i området

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretninger. Jeg har også igennem tiden været i Italien arbejdsrelateret. Det har altid været noget bøvlet at finde noget massage hvor de med sikkerhed tilbød ekstra synes jeg. Så det er nok bare gøre som dig og se hvad der sker når man ligger der :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det er et spørgsmål om hvor mange lysende skilte at der er vinduet - lidt ligesom i Danmark. 
 

Ellers kan man tjekke hjemmesiden som jeg linker til, og hvis billederne og beskrivelserne lægger op til mere….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...