Hop til indhold

Søger rejsekammerat til Thailand.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har længe gået med tanken om at tage til Thailand og nyde de skønne kvinder.

Men har ikke lyst til at tage derned helt selv.Så derfor søger jeg en der er frisk på at tage afsted i evt uge 34 eller 35.

Tænkte at man kunne snuppe en afbestillings rejse hvis det er muligt og så er der jo råd til lidt mere sjov.

Jeg er en mand på 39 år fra århus, frisk og altid i godt humør med et smil på.:-)

send mig en pm hvis du er seriøs og frisk på sådan en tur.:-)

Skrevet
  • Author

Jeg har længe gået med tanken om at tage til Thailand og nyde de skønne kvinder.

Men har ikke lyst til at tage derned helt selv.Så derfor søger jeg en der er frisk på at tage afsted i evt uge 34 eller 35.

Tænkte at man kunne snuppe en afbestillings rejse hvis det er muligt og så er der jo råd til lidt mere sjov.

Jeg er en mand på 39 år fra århus, frisk og altid i godt humør med et smil på.:-)

kun pm hvis det har din interesse.

Har du gode råd og ideer til sådan en tur, så skriv dem her i forum så alle andre kan få råd med :-)

Skrevet

Ikke for at være negativ, men hvordan vil du planlægge med en afbestillingsrejse?

Nu du nævner at rejse sammen, jeg har set snesevis eller 100vis af kammerater som er rejst sammen, så er den ene blevet forelsket 3 timer efter ankomsten, og den anden går rundt og flæber.

Det er meget anderledes forhold i Thailand, man kan umuligt vide hvordan man, eller den makker man dårligt nok kender, vil reagere.

Mit bud er at du venter med at rejse til Thailand, indtil du er klar til at rejse selv. Når du først er ankommet, kan du nemt finde folk, som du kan snakke med, og måske ligefrem tage et smut i byen sammen med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.