Hop til indhold

Recommended Posts

Sad og kiggede lidt rundt på nettet for at se om der var noget spændende i denne weekend. Kom forbi Pussy Galores og fandt en dejlig kvinde som jeg syntes er super dejlig, bestilte en tid dagen før så jeg nu kunne se frem til at møde den charmerende Sofie Brandvarm

Dagen oprinder og jeg kommer frem til et fint sted hvor jeg bliver vist ind på et værelse, mens jeg venter kan jeg høre nogle sko klikke i gulvet og pludselig står der en smuk kvinde foran mig og siger Hej og får en dejligt kram. Mens hun gør sengen klar kommer jeg ud af tøjet og står nu nøgen som gud har skabt mig med Sofie i armene og kysser med denne skønhed mens hænderne går på opdagelse på hinandens kroppe. Efter lidt tid med det så op i sengen med os og tingene blev bare endnu bedre der, vil ikke gå i detaljer med hvad der skete derefter men kan bare sige sammen med Sofie har jeg fået det bedste seksuelle oplevelse jeg har haft i mit liv. Der var bare ikke noget dårligt ved mit besøg, hun er så nem at snakke med at der ingen pinlige tavshed er, hamrende charmerende og smuk, samtidig tilbød hun også lige det som efter mit hoved er god sex som samtidig blev udført med topkarakter :)

Det er en kvinde jeg bare må og skal besøge igen for Sofie er bare topklasse, så ser meget frem til at møde dig igen når du kommer et tur til København igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er heldig er du ! Jeg skulle også have været afsted idag for at besøge Sofie, men tingene faldt ikke lige i hak...

Håber virkelig det kan lade sig gøre at besøge hende næste gang hun er herovre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Gamle Greve skrev, for 1 minut siden:

Du er heldig er du ! Jeg skulle også have været afsted idag for at besøge Sofie, men tingene faldt ikke lige i hak...

Håber virkelig det kan lade sig gøre at besøge hende næste gang hun er herovre.

 

Syntes jeg også at jeg var. Det er bare øv når det ikke kan passe ind i ens planer. 
 

Snakkede med hende og hun regner med at komme over igen;) så er det bare at håbe det kan passe der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtmules bror skrev, for 3 timer siden:

Syntes jeg også at jeg var. Det er bare øv når det ikke kan passe ind i ens planer. 
 

Snakkede med hende og hun regner med at komme over igen;) så er det bare at håbe det kan passe der.

-Over fra hvor? Horsens?

Hun er rålækker:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Gamle Greve skrev, for 2 timer siden:

DET glæder mig - så må jeg være på stikkerne næste gang !!! :-)

Det vil jeg gøre hvis det var mig, så jeg er også klar til at booke en tid næste gang hun er i København;)

Møffe skrev, 1 time siden:

-Over fra hvor? Horsens?

Hun er rålækker:-)

Hun er virkelig smuk og charmerende, endnu mere i virkeligheden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 8 minutter siden:

Hun er helt vildt lækker.

Måske jeg skulle sløjfe mine principper om høj betaling og besøge hende..? 

Det kan du jo kun selv bestemme om du syntes prisen er for høj, jeg syntes dog selv hun var det hele værd :) så jeg ville ikke tøve med at gøre det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 13 timer siden:

Hun er helt vildt lækker.

Måske jeg skulle sløjfe mine principper om høj betaling og besøge hende..? 

Hvor ser du prisen ? Har hun højere pris end pussygalores standard priser ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 5 timer siden:

Hvor ser du prisen ? Har hun højere pris end pussygalores standard priser ?

Ja hun har sin egne priser som er højere end pussygalores. Men hun er det værd. Du kan se hendes priser her 

Priser

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtmules bror skrev, for 1 time siden:

Ja hun har sin egne priser som er højere end pussygalores. Men hun er det værd. Du kan se hendes priser her 

Priser

 

Tak for info :) 

Så kan vi jo håbe, at hun få nogle faste vagter herover på Sjælland, så det bliver muligt at planlægge skønheden et besøg :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, den 11.10.2020 at 20:02:

Tak for info :) 

Så kan vi jo håbe, at hun få nogle faste vagter herover på Sjælland, så det bliver muligt at planlægge skønheden et besøg :rolleyes:

Det er nok nemmest at holde øje på deres side om hvornår hun kommer, hun sagde til mig hun planlagde at komme igen på et senere tidspunkt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber i så at Sofie var her over i København igen i denne weekend og i fik besøgt hende. 
 

Jeg var heldig og få en tid til at besøge den fantastiske Sofie. Det blev til endnu en oplevelse i verdensklasse. Sammen med hende får man bare en oplevelse med en vidunderlig smuk og charmerende kvinde så får en til at føle man er hendes kæreste. Hvis man vil have en god så skal man slå et smut forbi Sofie Brandvarm for der får man en oplevelse men en kvinde som kan lide hvad hun laver og lever sig ind i det. Kan sige jeg har fundet min favorit hos Sofie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...