Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lynet2019

Det korte svar : ja.  Der er en moden dame ejer, virkelig god massage. Og så 2 midt 30som er mere interesseret i alt det andet.  Forvent ikke seriøs massage af dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der et par gange. Men det er vel et års tid siden sidst. Jeg var tilfreds hver gang. Jeg valgte stedet pga en god pris for 1,5 times massage.

HJ+1,5 time gav jeg 900kr for... og som skrevet... god massage - god håndruller...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt stedet flere gange og jeg synes de generelt giver en god massage. 

Hvad der tilbydes af ekstra er vist meget individuelt mellem de forskellige piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide, om hun er den samme som havde butikken i Græsted i en længere periode (der hvor Chutikan er nu). Jeg synes hun ligner lidt. I så fald skal man nok ikke forvente den mest hjertelige GFE behandling, synes jeg at kunne huske fra nogle anmeldelser tidligere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
GamleGris skrev, for 58 minutter siden:

Gad vide, om hun er den samme som havde butikken i Græsted i en længere periode (der hvor Chutikan er nu). Jeg synes hun ligner lidt. I så fald skal man nok ikke forvente den mest hjertelige GFE behandling, synes jeg at kunne huske fra nogle anmeldelser tidligere..

Det er hende fra Græsted... GFE behandlingen har jeg ikke prøvet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Hun har også været i Hornbæk.   Hun kan virke kold og nøjeregnende de fleste gange.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Har ikke prøvet gfe. Og skal heller ikke prøve.   Der er andre langt mere varme piger i branchen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maspero skrev, for 9 timer siden:

Det er hende fra Græsted... GFE behandlingen har jeg ikke prøvet

Bare for en ordens skyld - GFE er ikke en ‘behandling’, men det indtryk man får når man er sammen med pigen (Girl Friend Experience). Mange steder reklamerer med GFE, men det står aldrig på menukortet. Ellers ville det være bizart - hvis man fravalgte GFE, ville tøsen være sur og vrangvillig, men hvis man betalte for det, ville hun stråle som en sol..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...