Hop til indhold
chrisser

Nannas Hjørne - Guld er fundet

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg har fundet guld og jeg skulle ikke engang grave efter det ;) Jeg er lige kommet hjem efter mit første besøg hos Nanna da hun var i Aalborg i dag, jeg så hendes annonce i dag som jeg har gjort så mange gange det har så bare ikke passet ind i mine planer før i dag og jeg kan kun sige at jeg bestemt ikke fortrød at jeg skrev til hende, hun var hurtig til at svare og en aftale blev hurtigt sat i stand, hendes sted er let at finde, diskret indgang, dejlige omgivelser hvor tingene foregik.

Jeg blev budt indenfor og blev mødt af en smuk ung kvinde, med et dejlig smil på læben, det var der også i øjene på hende, da døren var lukket kom hun over og gav mig et dejligt dybt kys og gengældte det selvfølgelig, kunne ikke lade vær:) blev sprittet af før vi gik i soveværelset, hvad der forgik derind ville jeg ikke komme ind på (det er min og Nanna's hemmelighed).

Vi havde rigtig god kemi og sexen var så fantastisk, som det er lang tid siden jeg har prøvet så godt, hun var god til at lytte til min krops signaler og reagere på dette. Hun er meget let at snakke med og der er ingen travlhed med at få dig ud af døren.

Jeg er sikker på en ting, det er at jeg helt sikkert kommer igen til denne skønhed, Pas nu på hende gutter, behandle hende med respekt og vær sød ved hende :-) 

lige et link til denne fantastiske dansk pige Nanna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
jenslillemandhansenv2 skrev, 1 time siden:

Undskyld for evt. afsporing det er fanme en fornuftig pige.

Nu  bliver  jeg  nysgerrig,  hvad  er  det  der  gør  hende  til  en  fornuftig  pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 25 minutter siden:

Nu  bliver  jeg  nysgerrig,  hvad  er  det  der  gør  hende  til  en  fornuftig  pige?

Hun laver bla ikke indlæg hvor der stilles spørgsmål til en anden glædespiges anmeldelser :mrgreen: 

Sorry skat, den lå lige til højrebenet. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Hun laver bla ikke indlæg hvor der stilles spørgsmål til en anden glædespiges anmeldelser :mrgreen: 

Sorry skat, den lå lige til højrebenet. :lol:

Det  var  nu  ikke  anmeldelsen/trådstarter som jeg anfægter eller den oplevelse som han har haft.  Blot  nysgerrig  på, hvad  der  gør at  der  er  en  som  finder  en fornuftig. Der  er  ikke  nogen  begrundelse  for  at  han  betegner  hende  som  fornuftig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Der  er  ikke  nogen  begrundelse  for  at  han  betegner  hende  som  fornuftig

Jeg tror bare det er en talemåde, som kan oversættes til: "Hun lyder som en god oplevelse at besøge" :) (Et fornuftigt sted at bruge sine penge) 

Ord skal ikke altid tages bogstaveligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Hun er helt sikkert en intelligent pige ud fra de indlæg hun skriver herinde og hvis jeg var mand og sex køber så ville hun være den første jeg besøgte ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 2 timer siden:

Undskyld for evt. afsporing det er fanme en fornuftig pige.

Jeg kan finde mange tillægsord der passer på hende, men "fornuftig" er ikke lige det første jeg forbinder med Nanna. 

Når jeg tænker på Nanna tænker jeg først på fræk, liderlig, modtagelig, sød, intelligent og nogle flere som jeg ikke vil nærmere ind på her. 

Fornuftig er hun også, men det kommer noget længere nede på listen. 

Og så har hun lækkert hår ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Tusind tak for de pæne ord @chrisser
Det var en fornøjelse at "dele hemmeligheder med dig", og jeg var vidst ikke den eneste af os to som var god til at læse signaler <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Jeg kan finde mange tillægsord der passer på hende, men "fornuftig" er ikke lige det første jeg forbinder med Nanna. 

Når jeg tænker på Nanna tænker jeg først på fræk, liderlig, modtagelig, sød, intelligent og nogle flere som jeg ikke vil nærmere ind på her. 

Fornuftig er hun også, men det kommer noget længere nede på listen. 

Og så har hun lækkert hår ;)

Haha! Det tog edderhakkeme også sin tid (håret drenge, nu ikke så beskidte tanker). 

Fornuften titter ind imellem frem, men først efter liderlighedsboblen er blevet poppet, og bedre tillægsord kunne jeg ikke bede om, tak skal du have <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 9.10.2020 at 22:28:

Haha! Det tog edderhakkeme også sin tid (håret drenge, nu ikke så beskidte tanker). 

Fornuften titter ind imellem frem, men først efter liderlighedsboblen er blevet poppet, og bedre tillægsord kunne jeg ikke bede om, tak skal du have <3 

mon nanna er expert i at håndtere en strap-on i en stram numse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
telemaster skrev, for 21 minutter siden:

mon nanna er expert i at håndtere en strap-on i en stram numse

Det kan jeg ikke prale af at være. Jeg elsker at lege med en stram mandenumse og bruge min tunge og mine fingre til gradvist at løsne op fra knap at kunne give efter til én finger til ind imellem at tage hele min hånd. Jeg ynder også at lege med plugs og dildoer og tage en mand med dem, men strap-on er stadig på listen over ting jeg har til gode. Det er noget jeg helt sikkert kunne tænke mig at lege med, men hvis du vil have en ekspert kan jeg ikke byde ind :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

Det kan jeg ikke prale af at være. Jeg elsker at lege med en stram mandenumse og bruge min tunge og mine fingre til gradvist at løsne op fra knap at kunne give efter til én finger til ind imellem at tage hele min hånd. Jeg ynder også at lege med plugs og dildoer og tage en mand med dem, men strap-on er stadig på listen over ting jeg har til gode. Det er noget jeg helt sikkert kunne tænke mig at lege med, men hvis du vil have en ekspert kan jeg ikke byde ind :) 

Vil nu mene at Nanna er hvad jeg vil kalde en expert ud i de anale lege - begge veje!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
telemaster skrev, for 5 timer siden:

mon nanna er expert i at håndtere en strap-on i en stram numse

Man nu jo også vælge at stille spørgsmål direkte til Nanna, tror næppe hun bider den af :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...