Hop til indhold
Snadremanden

Russisk blondine, Kolding

Recommended Posts

Guest The Dark Knight

Har ikke besøgt hende, men det er falske billeder. De billeder der har efterhånden været brugt 8-10 gange på forskellige annoncer rundt om i Jylland og det eneste der er garanti for er, at det under ingen omstændigheder er pigen du møder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende..
Og jeg følte mig en smule skuffet, for det første ønskede jeg en time, det prøvede hun virkelig at slippe for, samtidig var det virkelig uengageret sex selvom hun så ud som på billederne havde hun mere travlt med at kigge ind i væggen og i loftet.
Jeg kan ikke anbefalde hende ihvertfald

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Der er en del billedserier, som går igen og igen på annoncer bygget op, som denne her og de florerer særligt i Jylland. 
 

Jeg vil virkelig opfordrer til ikke at besøge de piger her og apropos tråden om menneskehandel der fornyelig har kørt (igen), så er det her nok det tætteste vi umiddelbart kommer i byer, hvor vi ingen piger har der trækker på gaderne m.v. 
 
@Thechefkommentar bekræfter jo også, at vi her har med en pige at gøre, der faktisk ikke har lyst, og det er sgu træls for begge parter, og jo synd og bekymrende for pigen, hvis hun er presset ud i det af andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, 1 time siden:

Der er en del billedserier, som går igen og igen på annoncer bygget op, som denne her og de florerer særligt i Jylland. 
 

Jeg vil virkelig opfordrer til ikke at besøge de piger her og apropos tråden om menneskehandel der fornyelig har kørt (igen), så er det her nok det tætteste vi umiddelbart kommer i byer, hvor vi ingen piger har der trækker på gaderne m.v. 
 
@Thechefkommentar bekræfter jo også, at vi her har med en pige at gøre, der faktisk ikke har lyst, og det er sgu træls for begge parter, og jo synd og bekymrende for pigen, hvis hun er presset ud i det af andre. 

Alene mistanken om noget, som minder den mindste smule om menneskehandel, gør at jeg holder snitterne langt væk! Det vil jeg intet have med at gøre!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, den 9.10.2020 at 19:11:

Når de skriver i annoncen at det er 100% ægte billeder så plejer det at være fake, 

https://tineye.com/search/69c39f913ff39bcbc5ef526cfdf3997d5953d4b0?sort=score&order=desc&page=1

Men selv om et billede kommer op med 0 (nul) matches på tineye, er der vel ingen garanti for at et billede ikke er hapset andetsteds på nettet, eller hvad?!

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 27 minutter siden:

Men selv om et billede kommer op med 0 (nul) matches på tineye, er der vel ingen garanti for at et billede ikke er hapset andetsteds på nettet, eller hvad?!

Jeg ved ikke hvordan du søger, men men min kommer ikke op med 0 (nul) matches, så måske du ikke ved eller bruger tineye rigtigt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 10 timer siden:

Jeg ved ikke hvordan du søger, men men min kommer ikke op med 0 (nul) matches, så måske du ikke ved eller bruger tineye rigtigt ;)

Jeg uploader et billede fra min enhed, som jeg har fået tilsendt på mail fra en pige. Tineye siger 0 (nul) matches (på 43,8 billioner søgte sites), det samme gør yandex ... Så måske det modtagne billede virkelig er af den pige jeg skriver med!? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...