Hop til indhold
Maestro

Rubi - en dejlig kvinde.

Recommended Posts

 

Var forbi  RUBI den anden dag. Dejlig let at få en aftale med hende. 
Billederne er af hende som du møder, og hun er i min kræsne optik en dejlig varm kvinde.

Havde bestilt 20 min. og blev budt velkommen med de dejligste tungekys. Hun er sød og smilende og fortalte mig at hun kommer fra Panama. Pengene byttede hænder og hun forlod kortvarigt rummet med pengene alt imens jeg med sitren i maven tog tøjet af.
2 min. senere var hun tilbage og vi fortsatte med at tungekysse (det gør hun knag’me godt). Så lagde hun mig ned på sengen og jeg fik lov til at hilse på hendes, for mig, enormt store bryster. Super super lækre og hun forstår virkelig at bruge kasserne til at kæle for en på den rigtige måde.

Så gik turen sydpå, hvor hun øko suttede og slikkede på lillemanden, boller og skaft det bedste hun har lært ... og det er også MEGET godt. Faktisk så godt at jeg efter ganske kort tid sprøjtede så voldsomt at jeg ramte mig selv i ansigtet :D ... det grinede vi bare af mens hun slikkede videre på bagsiden af mit blottede pikhoved, mens resten af min sperm langsomt flød ud. Sperm på hendes læber, fingre og op ad hendes arm.

Hun gestikulerede om jeg ville have et kys ....selvfølgelig. Så jeg fik et tantekys, så jeg kunne smage min egen sperm. Virkelig frækt.

Kun 10 minutter brugt. Heheh. Hun tilbød lidt massage, men det var Ok at afslutte mødet nu og bare slappe lidt af.

Det var fandme godt, men øv at jeg ikke nåede at bolle med hende. Jeg lovede hende at komme tilbage, så vi kunne have lidt put-i-hul-fest næste gang, hvilket hun sagde hun glædede sig til. (selvfølgelig);)

En hurtig aftørring og endnu et tungekys og så var jeg atter på farten igen.

Stedet, som ligger på grænsen mellem Frb. og Nørrebro, er alt andet end diskret og ligger ud til vel nok en af de mest trafikerede veje i KBH, men det er jo ikke pigebarnets skyld.
Hun er en stjerne og får de bedste anbefalinger fra mig. Eneste lille bitte minus er, at hun har læbestift på, som sidder overalt på mund/pik efter besøget. Det opdagede jeg først da jeg stod ude på gaden igen :D
Så pas på inden i tager hjem til konen - eller bed hende om at fjerne læbestiften inden i går i krig.
Blot en lille detalje, som ikke ødelægger min fede oplevelse.

- Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...