Hop til indhold
poulhansen

sd og konstante profiler der sælger billeder

Recommended Posts

Hvorfor er det at en fyrs profil tekst, skal godkendt af SD, for at sikre den ikke indeholder kontakt informationer eller anet, når tøsers profil tekster kan indeholde at de ikke tilbyder møder, og de udelukkende sælger billeder, uden problemer?

SD er virkelig gået ned af bakke de sidste par år. Når man samtidig skal væde igennem masser af disse profiler, og betale 350kr om måneden for det, så hænger det ikke sammen mere. SD er ovre for mig.. Men det var fedt så længe det varede.... 

kan også se mange af de profiler jeg har anmeldt for kun at sælge billeder, stadig er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fuldstændig enig med dig. Det er også et overstået kapitel for mig. Den startede godt for 6-7 år siden og siden er det kun gået ned ad bakke. Havde håbet med den nye såkaldte trælse opdatering de har lavet, at man i det mindste skal bruge nemide for bare at sikre lidt rigtig identitet. Det hele er kun blevet værrre. 
 

1. 1/3 sælger i dag billeder og videoer, altså hvis det er dem man modtager , og ikke noget fra en mand  har modtaget billederne fra en anden kvinde som han sælger videre, eller fra nettet af. 
2. fyldt med udenlandske glædespiger fra østeuropa og afrika som sender dig færdige prislister 

3. fake profiler og billeder af kvinder, der vil lokker dig over på en anden og dyr betalingsside. 
 

så er der 1/3 tilbage der er en blanding af en rigtig sb og dem der er blevet semiproff. 
 

Men mange mænd er også med til at ødelægge siden fordi de skrive “ er du klar om 20 min til 1000 kr. “ eller må min hund kneppe dig. 
 

og så er der lige alle de mænd der snyder sb. På grund af de lige har glemt pungen i bilen. Ikke betaler det aftalte beløb. Betaler med falske penge, eller lægger pengene og tager dem igen når de går. Så VI mænd har vidst noget vi også skal gøre bedre. 
 

æv, fordi den har bibragt mig mange gode, sjove og frække oplevelser. 
 

god weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg er stødt ind i rigtig mange profiler inde på SD som kun vil sælge billeder og film. Savner de seriøse og søde piger/kvinder inde på SD som tør mødes 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...