Hop til indhold
Funky

Alena - Petit, sød og med Gudekasser

Recommended Posts

Hej Brødre

Med alvorlig fare for at ødelægge mine fremtidige muligheder for at kunne besøge Alena skriver jeg denne anmeldelse - så hun i det mindste bliver her lidt tid..

Jeg besøgte hende i en kælder i Emdrup. Aftale gik uden problemer, og hun var relativt hurtigt ved døren, hvilket er fint, for stedet er ikke super diskret, når man skal stå og flagre på gaden, mens man venter på at døren åbnes. 
 

Stedet er super pænt indeni, hvorfor jeg nok samlet vil give det 8/10.

Alena åbnede i det røde undertøj hun har på i videoen i sin annonce og hun ser i min optik jaw dropping lækker ud. Hun er mere petit end jeg havde regnet med, hvilket kun er et plus. Hendes bryster er simpelthen noget af det lækreste jeg har set; store i forhold til hende, de hænger en smule, som de skal når de er ægte og så har hun nogle store strittende nipples som jeg tænder rigtig meget på. Hendes video viser dem ret godt. Hun var glat, men desværre ikke helt nybarberet som jeg foretrækker det. Jeg har måske set dem, som havde et kønnere ansigt (f.eks. Barbare Smile), men hun ser samtidig virkelig sød ud, så udseendet lander på 8/10. 

Selve akten var super god. Hun sutter lidt for blidt, men kan samtidig tage den ret dybt og er god med tungen mens hun sutter.

Det er formentlig lidt afhængigt af kemien, men hun tog virkelig godt imod at blive slikket.

Hun er jo petit, og det betyder, at man ikke kan høvle bevidstløst igennem. Det er nok også grunden til at hun bad om at starte ovenpå, for så kan hun nok bedre styre hvor dybt man går. Det gjorde egentlig ikke så meget, for jeg tændte så meget på hende, at jeg skulle holde igen for ikke at komme for hurtigt. Akten giver jeg 8/10. For at komme op på 9 eller 10 skal jeg nok have dem helt op at ringe, så de går i spasmer og ikke kan få nok af at kysse dybt, og selv om hun bestemt virkede til at nyde det og blev ret våd, fik jeg hende ikke helt op at ringe. Måske lykkes det næste gang - for sådan en kommer der, hvis jeg ikke har ødelagt det helt for mig selv med denne anmeldelse. 

Pris: 1.000 kr/30 min med sf - ret standard.

Hun sagde at hun påtænkte at blive et godt stykke tid, så det håber jeg hun holder ved. Pas på hende, for hun virker som en sød pige.

Bh Funky

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det må jeg jo have fået. Jeg er også lidt af en snack, hvis min mor skal sige det...

Redigeret af Funky

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elte

Skidegodt! Tak for anmeldelsen. Jeg skal så meget forbi og nyde de der ægte bryster :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Køn pige med fantastisk bryster, besøger hende gerne når hun har lært at sluge klatten :)

"NO MEGAFRENCH!!" :(

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funky skrev, den 9.10.2020 at 12:41:

Hej Brødre

Med alvorlig fare for at ødelægge mine fremtidige muligheder for at kunne besøge Alena skriver jeg denne anmeldelse - så hun i det mindste bliver her lidt tid..

Jeg besøgte hende i en kælder i Emdrup. Aftale gik uden problemer, og hun var relativt hurtigt ved døren, hvilket er fint, for stedet er ikke super diskret, når man skal stå og flagre på gaden, mens man venter på at døren åbnes. 
 

Stedet er super pænt indeni, hvorfor jeg nok samlet vil give det 8/10.

Alena åbnede i det røde undertøj hun har på i videoen i sin annonce og hun ser i min optik jaw dropping lækker ud. Hun er mere petit end jeg havde regnet med, hvilket kun er et plus. Hendes bryster er simpelthen noget af det lækreste jeg har set; store i forhold til hende, de hænger en smule, som de skal når de er ægte og så har hun nogle store strittende nipples som jeg tænder rigtig meget på. Hendes video viser dem ret godt. Hun var glat, men desværre ikke helt nybarberet som jeg foretrækker det. Jeg har måske set dem, som havde et kønnere ansigt (f.eks. Barbare Smile), men hun ser samtidig virkelig sød ud, så udseendet lander på 8/10. 

Selve akten var super god. Hun sutter lidt for blidt, men kan samtidig tage den ret dybt og er god med tungen mens hun sutter.

Det er formentlig lidt afhængigt af kemien, men hun tog virkelig godt imod at blive slikket.

Hun er jo petit, og det betyder, at man ikke kan høvle bevidstløst igennem. Det er nok også grunden til at hun bad om at starte ovenpå, for så kan hun nok bedre styre hvor dybt man går. Det gjorde egentlig ikke så meget, for jeg tændte så meget på hende, at jeg skulle holde igen for ikke at komme for hurtigt. Akten giver jeg 8/10. For at komme op på 9 eller 10 skal jeg nok have dem helt op at ringe, så de går i spasmer og ikke kan få nok af at kysse dybt, og selv om hun bestemt virkede til at nyde det og blev ret våd, fik jeg hende ikke helt op at ringe. Måske lykkes det næste gang - for sådan en kommer der, hvis jeg ikke har ødelagt det helt for mig selv med denne anmeldelse. 

Pris: 1.000 kr/30 min med sf - ret standard.

Hun sagde at hun påtænkte at blive et godt stykke tid, så det håber jeg hun holder ved. Pas på hende, for hun virker som en sød pige.

Bh Funky

Hey Funky ...

Thanks for the review. I tried Alena also in Emdrup and I pretty much agree with your experience. She received me well prepared in hot lingerie .. and yeah she is gorgeously petit, so as you say you have to be carefull not to fuck her brains out. But everything was genuine, intense and passionate all the way, ... I miss though a bit letting go of the super horny babe that I am sure she can be ... but when you are popular, I guess it's hard to be that too. But really good girl ...   

Cheers ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Funky,

Tak for anmeldelsen, kan kun tilslutte mig det du siger.

Så til andre, Alena er helt sikkert et besøg værd ;)

Gh GloomyBear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...