Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg bliver nødt til at fortælle om min skønne oplevelse i går som er værd at dele. Jeg bliver mødt af en smilende smuk kvinde, som guider mig i bad, hvorefter jeg bliver forkælet med blide kys og kærlige hænder. Alt foregår i en lækker atmosfære, hvor jeg ret hurtigt bare nyder det hele. Alex er ret let at falde for og får mig til at føle mig som noget helt særligt. Efter en meget lykkelig afslutning, er jeg totalt afslappet og kan stille og roligt komme op til overfladen og nu men et stort og veltilfreds smil. Jeg kommer klart igen. 

Denne anmeldelse er klart min idé - bare lige for at få det på plads. 

 

Redigeret af Keeper
Billede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Shhh

Har kigget på hende i et stykke tid. Ligner hun billederne, og hvordan vil du beskrive hendes krop? Og er hun glat eller med manke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 7 timer siden:

Jeg forstår aktiv fisting som hende der bruger hele sin (knyttede) hånd på (i) dig. Passiv er som modtager. 

Det kan være svært at læse ud fra annoncen. Her står: "Fisting activ" 

De kan også betyde at man stikker hele hånden og overarmen op i hende. 

Hvis nogen har erfaringen så skriv herom.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Hvor er det cirka på Amager? 

Der er jo væsentlig forskel på Tårnby og Islands Brygge i forhold til distancen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...