Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur til Athen med nogle venner. Her er lidt erfaringer

Jeg brugte en del tid på nettet og må indrømme at det var svært at finde noget konkret, men kom dog frem til at der er to områder man kan betragte som red light disctricts
Fylis aera og Metaxourgio. Sidst nævnte er det billige område, dog er jeg i tvivl om kvaliteten er bedre i Fylis, da jeg faktisk ikke besøgte nogle af dem.

En morgen er jeg tidligt oppe og går en tur igennem Metaxourgio og her er der allerede travlt. De små bordeller ligger side om side og er ikke til at tage fejl af. De skilter tydeligt med 'Open' skilte. 
Jeg blev en smule i tvivl om kvaliteten nu levede op til forventningerne så valgte at gå til Fylis området, der ikke er langt væk. Her var der noget færre steder, der havde åbent så tidligt og da det begyndte at regne mistede jeg modet og stillede mig i læ.

Mens jeg stod der gik jeg på nettet og søgte på 'Studios', der minder mere om danske bordeller, hvor der arbejder flere piger, der alle bliver testet for sygdomme hver 2. uge. Det lød mere som om man ikke kunne gå galt her og det fik jeg ret i.

Jeg fandt studio lioson 73 ikke langt fra Fylis området. Her var skiltningen endnu tydeligere. Kæmpe skilt på facaden med to indgange. Gik ind og op ad en trappe hvor jeg ringede på døren.

En mutter lukkede mig og fik med sjov accent at vide, at der var two girls 20€ i et kort øjeblik troede jeg at to piger kostede 20€
En var fra Venezuela og den anden fra Rusland, hun lavede dog Rusland om til noget andet jeg ikke fik fat i, så det blev Venezuela.
De to piger præsenterede sig selv individuelt og begge var af top karakter. Rusland fra lidt lavere med store dejlige bryster og Venezuela høj og slank med store brune øjne.
20€ blev betalt og jeg gik i rummet og fik tøjet af.

Pigen kom ind i den mindste g-streng og så bare lækker ud.

Jeg lagde mig på ryggen og fik kondom på og hun gik i gang med et langt og dybt blow job. Helt til roden og lidt på hovedet med tungen, tilbage til roden igen.
Vi lå længe her og jeg begyndte at kysse hendes dejlig røv og massere hendes naturlige bryster. Jeg rejste mig op på knæ og kneppede hendes stille og roligt i munden, hun tog fat om mine boller og hjalp mig frem og tilbage.

Vi lagde os ned igen og startede stille og roligt ud i en missionær. Hendes ben røg langsomt højere og højere op og hun tog nu fat om mit ansigt og min kæbe, mens hun kiggede mig dybt i øjnene. For helvede hvor havde jeg lyst til at snave hende.

Det begyndte at kilde og jeg ville gerne lige nå en stilling mere. Så hun røg rundt og jeg stak den op i hende bagfra. Jeg spredte hendes balder så jeg kunne nyde hendes lille lyserøde røvhul mens jeg kneppede hende hurtigere og hurtige. Jeg sænkede farten lidt da jeg gerne ville nyde hende lidt mere, men det kunne jeg glemme alt om, får hun gik igang med at kneppe mig og bankede sin røv mod min pik igen og igen. Jeg tog fat i hende og kneppede igen indtil jeg kom og faldt sammen ved siden af hende. Hun var hurtig til at få kondomet af og give mig en serviet.

På få sekunder var hun ude af lokalet og lidt efter var jeg i tøjet. Jeg lukkede mig selv ud, hvilket var lidt underligt, og så tilbage på hotellet for at hoppe i poolen.

Alt i alt en helt fantastisk oplevelse til en virkelig god pris. Ærgerlig over at jeg ikke nåede flere besøg.

Athen som by er også virkelig dejlig. Der er ikke så meget at se, men helt fantastisk at slentre rundt i nabolagene og se dem skifte karakter. Plus man spiser og drikker godt.
Det kan varmt anbefales

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...