Hop til indhold
Klippe1

Sted til sex i Nordjylland

Recommended Posts

Hejsa.

Ved ikke om det er det rigtige forum, men kan ikke lige komme i tanke om andet.

Har en flirt jeg hygger med en gang i mellem, men pt er der ikke mulighed for at vi kan være ved nogen af os. Derfor er jeg på udkig efter et sted hvor man ikke behøver booke et helt døgn. Men om man kan booke en halv dag eller lign. Ved ikke om det findes, men vil da høre om der er nogle der kender et sted eller lign.

Og det skal helst være i det nordjysk.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klippe1 skrev, for 12 minutter siden:

Hejsa.

Ved ikke om det er det rigtige forum, men kan ikke lige komme i tanke om andet.

Har en flirt jeg hygger med en gang i mellem, men pt er der ikke mulighed for at vi kan være ved nogen af os. Derfor er jeg på udkig efter et sted hvor man ikke behøver booke et helt døgn. Men om man kan booke en halv dag eller lign. Ved ikke om det findes, men vil da høre om der er nogle der kender et sted eller lign.

Og det skal helst være i det nordjysk.

Prøvet Airbnb?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Prøvet Airbnb?

haha han er for nærig til at booke et døgn :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 2 timer siden:

haha han er for nærig til at booke et døgn :D

Det har da ikke nødvendigvis noget at gøre med nærighed synes jeg. Hvorfor betale for et døgn, hvis man kun skal bruge 3-4 timer og kan slippe lidt billigere. Det giver da god mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klippe1 skrev, for 4 timer siden:

Hejsa.

Ved ikke om det er det rigtige forum, men kan ikke lige komme i tanke om andet.

Har en flirt jeg hygger med en gang i mellem, men pt er der ikke mulighed for at vi kan være ved nogen af os. Derfor er jeg på udkig efter et sted hvor man ikke behøver booke et helt døgn. Men om man kan booke en halv dag eller lign. Ved ikke om det findes, men vil da høre om der er nogle der kender et sted eller lign.

Og det skal helst være i det nordjysk.

 

 

Shell motel i Støvring, lej Knep og skrid, det kan ikke være mange basøre det koster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengamlebjørn skrev, for 3 timer siden:

Det har da ikke nødvendigvis noget at gøre med nærighed synes jeg. Hvorfor betale for et døgn, hvis man kun skal bruge 3-4 timer og kan slippe lidt billigere. Det giver da god mening. 

Gratis fisse og gratis kaffe og så vil man ikke betale fuld pris for et værelse i et helt døgn, fordi man kun skal bruge det i 3 - 4 timer - f.eks. her:

https://www.airbnb.dk/rooms/7553497?check_in=2020-10-16&check_out=2020-10-17&source_impression_id=p3_1602193742_nhL90etVx9yf95iP

- så er man nærig ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klippe1 skrev, for 16 timer siden:

Hejsa.

Ved ikke om det er det rigtige forum, men kan ikke lige komme i tanke om andet.

Har en flirt jeg hygger med en gang i mellem, men pt er der ikke mulighed for at vi kan være ved nogen af os. Derfor er jeg på udkig efter et sted hvor man ikke behøver booke et helt døgn. Men om man kan booke en halv dag eller lign. Ved ikke om det findes, men vil da høre om der er nogle der kender et sted eller lign.

Og det skal helst være i det nordjysk.

Mener at de billigste hoteller i Aalborg er Zleep og Cabinn. Ellers er der motellet i Støvring.
Har selv brugt https://aalborg-city-rooms-aps.ibooked.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...