Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hernertstrasse

Recommended Posts

Gæst

Herbertstrasse

Er der kun piger om aftenen og natten? eller hele døgnet? eller hvordan er det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en fornemmelse af at der er piger at finde hele døgnet, og ja mange af dem er rigtigt flotte, men pas på, du bliver taget i r..... , og det er med garanti. Prøv heller nogle af de klubber som findes i Tyskland, Fkk, og Flaterate klubber. Jeg har selv prøvet et par FKK steder, og det er fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herbertstrasse

Er der kun piger om aftenen og natten? eller hele døgnet? eller hvordan er det ?

Tidligt om morgenen er der som regel ikke ret mange, men op ad formiddagen dukker der som regel nogle op - nogle af dem ser ud som om de mod at gøre rent (Putzfrauen), lige kan låne vinduet :mrgreen:

Besøg hellere en FKK-klub, (se div. indlæg herom under anmeldelser fra Tyskerland) hvor du er mere sikker på ikke at blive flået ud over hvad du havde budgeteret med eller hvad med:

viewtopic.php?f=11&t=5794 - her får du virkelig noget for pengene - 4 timer med fuld knald på drengen og lidt at spise for € 50,-

Du kan også besøge en masse piger privat og her er det nemmere at aftale en pris i fred og ro og være sikker på der ikke pludselig dukker en ekstra pige op, som du så lokkes til at betale for også. Inden du har set dig om, har du kun fået spillet en masse pik mod at betale flere hundred Euros.

Hold dig desuden fra pigerne i gaderne omkring Herbertstrasse, som kører med næsten samme koncept - ligeledes bør du indføje i dit fadervor ikke at besøge pigerne i div. Laufhaüsern omkring Reeperbahn :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på herbertstrasse en formiddag i februar. Det var hundekoldt og det var pigen også. Kold, i betydningen superprofessionel.

Jeg havde dog en udemærket oplevelse, hun var uretfærdigt smuk og lækker, babser i en god størrelse (lidt i størrelse med en pomelo), laaaange ben og en lækker lille røv. Ansigtet var modelsmukt (hvad det så end betyder). Vi aftalte fransk til mig og dansk. Hver ydelse koster 50 € . Hun spurgt,e om jeg kunne lide at slikke mis, og det kan jeg jo, men det kostede så lige 50 € mere. Da jeg afslog, blev hun ved med at være lige dejlig og sød.

Det hjælper at kunne tysk og man skal være helt klar på, hvad man går ind til og hvad man vil have.

Jeg fik en fin gang fransk, en dejlig stram fisse om minitimeren og vi hyggede os gevaldigt.

God fornøjelse og vær standhaftig overfor dine egne lyster.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tak for svarene

En del af oplevelsen er jo man skal røvrendes ;)

tager en 50 euro seddel i lommen som det eneste.... så må jeg se hvad den rækker til :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...