Guest Havnebumsen Skrevet 8. Oktober, 2020 Ja som overskriften siger, søger jeg lidt hjælp. Kunne godt tænke mig, at komme ud og spise et fint sted med min kæreste. Derfor vil jeg høre om, nogen kan anbefale en kæreste? pisse lækker, rig, drøm i en seng og ikke snakker for meget foretrækkes. Men kan evt gå på kompromi med 1 af tingene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Turnier 440 Skrevet 8. Oktober, 2020 Havnebumsen skrev, for 19 minutter siden: Ja som overskriften siger, søger jeg lidt hjælp. Kunne godt tænke mig, at komme ud og spise et fint sted med min kæreste. Derfor vil jeg høre om, nogen kan anbefale en kæreste? pisse lækker, rig, drøm i en seng og ikke snakker for meget foretrækkes. Men kan evt gå på kompromi med 1 af tingene Hvor i landet befinder du dig? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 8. Oktober, 2020 Havnebumsen skrev, for 1 time siden: Ja som overskriften siger, søger jeg lidt hjælp. Kunne godt tænke mig, at komme ud og spise et fint sted med min kæreste. Derfor vil jeg høre om, nogen kan anbefale en kæreste? pisse lækker, rig, drøm i en seng og ikke snakker for meget foretrækkes. Men kan evt gå på kompromi med 1 af tingene HVOR ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 8. Oktober, 2020 Havnebumsen skrev, for 1 time siden: Pisse lækker, rig, drøm i en seng og ikke snakker for meget foretrækkes. Men kan evt gå på kompromi med 1 af tingene Findes hun? /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 8. Oktober, 2020 Sådan en kender jeg! Vil det være en dealbreaker hvis hun er oppustelig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 8. Oktober, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 8 minutter siden: Sådan en kender jeg! Vil det være en dealbreaker hvis hun er oppustelig? Så er hun også billig at have med i byen.. Hvorfor er denne tråd egentlig under hygge og ikke efterlysning.. ? /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 8. Oktober, 2020 Hvor meget giver du i provision? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 9. Oktober, 2020 Nannas Hjørne skrev, den 8/10/2020 at 14:41: Sådan en kender jeg! Vil det være en dealbreaker hvis hun er oppustelig? nej altså.. det ville måske være ok. Men kender du da en rig oppustelig Kvinde som er en drøm i sengen og ser pisse lækker ud. Ikke snakker for meget kan de fleste oppustelige nok efterleve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 9. Oktober, 2020 Turnier skrev, den 8/10/2020 at 10:03: Hvor i landet befinder du dig? er flytbar for den rette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 9. Oktober, 2020 Jeg følger lige med! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg