Hop til indhold
krede

Lotte, århus og Aalborg

Recommended Posts

Jeg er ny som medlem men har fulgt med herinde et stykke tid, og vil lige dele min seneste oplevelse med Lotte.

http://www.voksenlisten.dk/lotte

Selve kontakten op til var ikke fantastisk, men det lykkedes at få en aftale på plads, retfærdigvis skal det siges at jeg heller ikke var uden skyld i det. Men hun er meget sød og høflig på sms, og flink til at svare. Vi havde bare lidt kommunikationsproblemer, og hun var ikke lige klar til den aftalte tid. Hun var forsinket til at komme til Aalborg. Stedet var i Aalborg øst. En boligblok i en lejlighed. På sin vis vældig diskret, men ikke videre spændende. Værelset havde en noget billig seng, det var det.

Pigen derimod var en stor positiv oplevelse. Alderen kan jeg ikke bedømme, men hun er vildt lækker. Maven er slank og stram og generelt var hun lækker trimmet. Jeh synes hun er langt bedre end billederne på hendes profil, hvor hun ikke ser helt trimmet ud. Hun virkede dog noget genert og snak blev der aldrig noget af. Vi startede med fransk, det var hun ok til. I hvert fald rigelig god til at få mig i stemning. Derefter nussede vi lidt inden vi for alvor gik igang med en masse forskellige stillinger. Jeg synes hun er vildt fræk fra alle vinkler og kanter, så det var en nydelse. Selve sexen var fantastisk. Hun er meget med i akten, meget medlevende, fræk øjenkontakt konstant, lækker stønnen, bare perfekt som jeg nyder det.

Jeg holder meget øje med om hun kommer til Aalborg igen, for så skal jeg mødes med hende igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det lyder som en fin oplevelse.

Der er godt nok mange piger der er fotograferet i den stol :mrgreen: Har ofte set den når Gangbanguy linker til de piger der deltager i hans events.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men Lotte er altså en supersød pige, ligegyldigt hvem hun vælger at arbejde sammen med. Det er jo i sidste ende hendes valg.

Hun skal ikke snydes for en 100% anbefaling:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...