Hop til indhold
Hedonis

Ung fejrer uddannelse - kan det virkelig passe?

Recommended Posts

Hedonis skrev, for 14 minutter siden:

Jeg undrer mig over at hun viser billeder uden sløring af ansigt. I mine øjne ret usædvanligt. Hvad siger I andre. Tror I den annonce er the real deal? 

Julie 22

Tror ikke på de billeder. Det ligner at en ung kvindes private billeder er blevet stjålet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Frodige Ida skrev, for 6 minutter siden:

Tror ikke på de billeder. Det ligner at en ung kvindes private billeder er blevet stjålet. 

Fuldstændig enig.  Det er en forsmået og hævngerrig ex ( eller afvist bejler ) der er på spil der. Håber han bliver straffet. Og han læser sikkert med her for ordlyden i annoncen tyder på at han kender spillets regler. Han har bare dummet sig ved at lægge de billeder ud som tydeligtvis ikke er taget mhp at annoncere på annoncelight. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Tror ikke på de billeder. Det ligner at en ung kvindes private billeder er blevet stjålet. 

Enig. Det ser helt forkert ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener der er en tråd om den samme hvor det ikke er en dansk pige men en dansk skrevet annonce for en udenlandsk pige.. Eller det var måske ikke den her.. 

Jeg har dog altså heller ikke sløring på mine billeder men det gør mig ikke fake eller til at jeg har en forsmået eks:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

eg har dog altså heller ikke sløring på mine billeder

Det har du da på Romantica siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har rapporteret den til AL, synes andre også skal gøre det. Det er tydeligt at billederne af numsen og dem i badedragt er en anden pige, end hende på de meget privatprægede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får kun et enkelt "hit" på numsebilledet fra en side det engang har ligget på når jeg søger, og intet fra de andre. Jeg er dog sikker på at jeg kan huske billederne fra en lignende annonce ca. et halvt år tilbage. Har ikke lige kunnet finde den tråd den blev diskuteret i. Er enig i at der må være tale om misbrug af stjålne billeder af en art.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er ikke taget i Danmark, mere sandsynligt i et af de tidligere "Østbloklande"

Jeg vurderer det på eksteriør: - detaljerne i vinterbilledet, og interiør: - detaljerne i de forskellige baggrunde 

Men trods dette kan pigen på billederne godt være hende:wub: i møder 

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Mener der er en tråd om den samme hvor det ikke er en dansk pige men en dansk skrevet annonce for en udenlandsk pige.. Eller det var måske ikke den her.. 

Jeg har dog altså heller ikke sløring på mine billeder men det gør mig ikke fake eller til at jeg har en forsmået eks:ph34r:.. 

Hvorfor har du egenligt ikke sløring som alle andre danske piger har ?

Det kan jo blive misbrugt mod dig også hvis du har børn ( ved jeg ikke om du har )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Hedonis skrev, for 2 timer siden:

Jeg undrer mig over at hun viser billeder uden sløring af ansigt. I mine øjne ret usædvanligt. Hvad siger I andre. Tror I den annonce er the real deal? 

Julie 22

Det er strafbart, i sårfald det er en dansk pige ( håber jeg sandelig ikke ) kan få voldsomme konsekvenser for hende som det går ud over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
issen skrev, for 1 time siden:

Er det ikke bare at ? Hende selv. I sted for alle synspunkter frem og tilbage

Har du nogensinde fået et ærligt svar fra en GP, der bruger falske fotos? 
 

Men kan da godt ringe og spørge og efterfølgende konkluderer herinde, at det skam er hende på billederne man møder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, for 7 timer siden:

Hvorfor har du egenligt ikke sløring som alle andre danske piger har ?

Det kan jo blive misbrugt mod dig også hvis du har børn ( ved jeg ikke om du har )

Fordi jeg ikke skammer mig over mit arbejde.. Heller ikke selvom andre så skulle gøre det.. Og min familie ved hvad jeg laver så der ikke så mange at skjule det for.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...