Submit 3 Skrevet 7. Oktober, 2020 (edited) Er der nogen der har erfaring med hende her https://annoncelight.dk/showad/303428 hun kalder sig Barelillemig. kører Esbjerg/Varde Redigeret 7. Oktober, 2020 af Submit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Submit 3 Skrevet 7. Oktober, 2020 https://annoncelight.dk/showad/303428 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 7. Oktober, 2020 Submit skrev, Lige nu: Er der nogen der har erfaring med hende her https://annoncelight.dk/showad/303428 hun kalder sig Barelillemig. kører Esbjerg/Varde Trykfejl i overskriften... Der skulle have stået: "Esbjerg/Varde: Nogen der kender hende" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 605 Skrevet 7. Oktober, 2020 JA FOR FA ....HOLD DIG LANGT VÆK . Jeg forsøgte 3 gange at få en aftale med hende , hun svarede ikke , først efter tredie SMS hvor jeg venligt insisterede på et svar skrev hun meget kort og flabet at hun ikke kunne mødes. En meget besynderlig adfærd , det er en gåde hvorfor hun har en profil liggende når hun ikke vil have kunder , meget, meget underligt. Hun er total fake. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 148 Skrevet 7. Oktober, 2020 Hun eksisterer skam. Flot pige i begyndelsen af 40'erne som sutter ok uden at være fantastisk. For mig skete det i lidt skov ved en rasteplads. Hun ankommer i bil sammen med sin mand / kæreste. Hun skriver hun også dyrker sex, men da jeg spurgte til det svarede hun blot nej - tror hun bare tager de kunder og tilbyder de ydelser hun har lyst til. Så intet er garanteret hvis ikke hun har lyst - fair nok. Men som en ovenfor skriver, så kan hendes svartid være meget lang - det er ikke usædvanligt at få svar 4 timer efter man skrev til hende, så overvej hvem der måtte se din telefon. Det er desuden hende på billederne - hun har nogle store dejlige bryster som man må kramme men ikke sutte på (vel også ok når man kun betaler 400 kr.). Hun plejer desuden at have to annoncer. Gentagelse? Måske - fornuftig sutter til ok pris, men svingende service når man skal lave en aftale samt at det foregår udenfor trækker ned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moden vestjyde 43 Skrevet 7. Oktober, 2020 Submit skrev, 1 time siden: Er der nogen der har erfaring med hende her https://annoncelight.dk/showad/303428 hun kalder sig Barelillemig. kører Esbjerg/Varde jeg har også mødt hende og kan sige var en okay blow men hun er som sagt ikke nemt at komme i kontakt med og slet ikke sikker hun gider svare dig og ja hun har flere annoncer her og allerede der kan man tænke mon hvorfor det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 605 Skrevet 7. Oktober, 2020 Fair nok hvis hun ikke har lyst. Det var måden hun svarede på , meget kortfattet og koldt ikke særligt venligt. Hun ankommer med hendes mand total No go for mig , men vi er jo allesammen forskellige. At det foregår i naturen syns jeg er pirrende, et flot sted i en skov f.eks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 424 Skrevet 7. Oktober, 2020 moden vestjyde skrev, for 1 time siden: jeg har også mødt hende og kan sige var en okay blow men hun er som sagt ikke nemt at komme i kontakt med og slet ikke sikker hun gider svare dig og ja hun har flere annoncer her og allerede der kan man tænke mon hvorfor det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Havde tænkt at hun skulle prøves, men nej. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne86 Skrevet 8. Oktober, 2020 (edited) Hej, fik et blow for to uger siden, da hun var i Haderslev (600,-) Der manglede noget indlevelse og sagde vel ikke andet end hej i starten. Dejlige bryster, som vippes ud af bh imens. Lugter desuden af cigaretter, hvilket er kæmpe turnoff for mig. Blow var ok uden at være prangende og måtte selv afslutte med hånd i hendes mund. Hun er i Haderslev igen i morgen, men springer over denne gang. Hendes mand sad i bilen udenfor imens. Her er den anden annonce: https://annoncelight.dk/showad/300476 Redigeret 8. Oktober, 2020 af JohnWayne86 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 605 Skrevet 8. Oktober, 2020 JohnWayne86 skrev, for 2 timer siden: Hej, fik et blow for to uger siden, da hun var i Haderslev (600,-) Der manglede noget indlevelse og sagde vel ikke andet end hej i starten. Dejlige bryster, som vippes ud af bh imens. Lugter desuden af cigaretter, hvilket er kæmpe turnoff for mig. Blow var ok uden at være prangende og måtte selv afslutte med hånd i hendes mund. Hun er i Haderslev igen i morgen, men springer over denne gang. Hendes mand sad i bilen udenfor imens. Her er den anden annonce: https://annoncelight.dk/showad/300476 Hej! Fy for fa.... lugten af cigaretter også i den grad turn OFF her . Jeg tror ikke jeg kunne få erektion når hendes mand sidder i en bil ved siden af... det var heldigt at jeg aldrig fik an aftale med hende juhuuu 600 kr. Sparret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne86 Skrevet 8. Oktober, 2020 cassanova skrev, for 40 minutter siden: Hej! Fy for fa.... lugten af cigaretter også i den grad turn OFF her . Jeg tror ikke jeg kunne få erektion når hendes mand sidder i en bil ved siden af... det var heldigt at jeg aldrig fik an aftale med hende juhuuu 600 kr. Sparret. Det skal dog siges mit foregik i en bygning og ikke bil - ellers havde jeg nok også meldt pas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalleb 5 Skrevet 4. December, 2020 cassanova skrev, den 7.10.2020 at 12:01: Fair nok hvis hun ikke har lyst. Det var måden hun svarede på , meget kortfattet og koldt ikke særligt venligt. Hun ankommer med hendes mand total No go for mig , men vi er jo allesammen forskellige. At det foregår i naturen syns jeg er pirrende, et flot sted i en skov f.eks. Jeg har også mødt hende flere gange, Hun giver super gode blowjobs. Jeg mødte hende i et solcenter, hvilken jeg synes var super frækt. Hun kom også med hendes mand, dog så jeg ham knap nok, da vi mødtes inde i solcenteret. Jeg kan kun anbefale hende og jeg mødes tit med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 437 Skrevet 4. December, 2020 Har også mødt hende super blow kan kun anbefale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnnylarsen 0 Skrevet 22. December, 2021 Helt utrolig sød pige. Hun kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 23 Skrevet 22. December, 2021 Jeg har mødt hende på en diskret rasteplads til blow med slug. Synes det var et lækkert langsomt blow uden hastværk eller hånd. Hun slugte det hele og kom med, synes jeg, ægte nyde-lyde undervejs. Pæne bryster, der måtte berøres undervejs (krænget ud af BHen). Jeg fik, hvad jeg kom for og nød det meget. Vil gerne møde hende igen. Jeg havde ikke problemer med kontakten. Hun ankom alene i bil. Jeg synes, hun er en rigtig pæn kvinde. Hvis hun havde stedet, tog jeg gerne hele turen med hende. Jeg bemærkede ikke cigaretlugt. Hun var almindeligt klædt og velsoigneret og velduftende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg