Hop til indhold

Madame Edith

Featured Replies

• 6 months later...
Skrevet

Ja, det har jeg...

Og på trods af, at alle advarselslamper var tændt, var det faktisk en rigtig fin oplevelse.

Hun reklamerer på sin hjemmeside med alt, hvad hun tilbyder. Og hendes beskrivelse af sig selv, er også reel nok.

Hun er svagtseende, sidst i 50-erne, og naturligt behåret. Dermed et helt atypisk valg for mig. Men jeg faldt for den lave pris og den lovende beskrivelse af "delfin-behandlingen".

Hun er ingen skønhed, og da jeg var der, var hun ovenikøbet så forkølet, at hun måtte afbryde flere gange for at pudse næste. Men når hendes hænder vandrede rundt på min krop og fingerne blev trukket blidt over nosser, mellemkød og hullet, var jeg solgt.

Da det var tid til at vende sig om på ryggen, fik jeg smurt pik og nosser ind i varm olie, og hun tog fat med blide berøringer. Og jeg måtte gerne røre ved både baller, bryster og fissen imens.

En af de allerbedste pirringsoplevelser, jeg har haft. Med en kvinde, der langt fra min målgruppe. Men alt i alt en gentagelse værd.

Skrevet

Var hos hende for et års tid siden. Hun er somsagt næsten blind, et sted mellem 50 og 60, og små kraftig. Meget underlig oplevelse. Jeg troede faktisk at hun ville beholde tøjet på, men lige pludselig kunne jeg høre hun klædte sig af, og jeg kunne mærke hendes dusk på min skulder. Jeg måtte gerne røre sagde hun, men det blev det sgu ikke meget til.

Hun giver da en ganske habil håndtrold, men det er også det for mig. Kommer ikke igen.

• 4 months later...
Skrevet

Jeg har besøgt hende - og det var en god oplevelse - men det er længe siden og dengang hun kun gav massage og svensk.

Det kan jeg se er anderledes nu:-)

Er der nogen der har prøvet gensidig fransk hos hende - og er det godt?

• 4 months later...
Skrevet

Hej, hun har 2 hjemmesider. 1 til den pæne masage og en til den frække. jeg ville prøve den frække men ikke i 1. hug så bestilte en alm.massage. Hun er IKKE lækker  ...

Skrevet

Been there... Done that.

Tager ALDRIG tilbage. Hun aner INTET om massage, og om hvad der er godt for en mand.

Mega skuffelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.