Hop til indhold
Vnx

Viki, sexy housewife - Vissenbjerg

Recommended Posts

Hej EG,

Uden den store erfaring med anmeldelser vil jeg alligevel forsøge mig, selvom det er hos en tidligere anmeldt GP. 

Jeg har her til aften besøgt Viki, sexy housewife(link), som bl.a. også har været en tur rundt i det jyske. Har fulgt med i jeres anmeldelser af hende og måtte derfor springe ud i det. Er godt nok selv mest til de naturlige kvinder, men man har vel altid en lille fantasi om at møde en rigtig lækker forstadsfrue. Så afsted jeg måtte:D

Kommunikationen foregik nemt over et par sms’er og jeg er var udenfor deres hus i løbet af kort tid. 
Blev taget imod ved døren af en smuk og flot kvinde, matcher med billederne. Venlig, imødekommende, glad og struttende kvinde. Fik et kort bad, og så blev jeg ellers ledt ind i hendes gemakker. 

Hun havde en fin lille sort natkjole på, som ikke overlod meget til fantasien. Hun fik den i hvert fald hurtigere af end jeg næsten kunne nå at blinke :P Sød, snaksalig, indlevende, varm og slet ikke genert. Solbrun, stram, flotte veltrænet former og et par faste bryster, som bare skulle have opmærksomhed. Hun levede i høj grad op til rollen som den frække housewife ;)

Alt i alt et godt besøg, som sagtens kan få en anbefaling herfra. Jeg har fået opfyldt min fantasi nu, så næste gang bliver det til en mere naturlig GP :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lahoni skrev, for 8 timer siden:

Tungekysser hun?

Der var ikke lige lagt op til det, da jeg besøgte hende, så skal ikke kunne sige om hun gør :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...