Hop til indhold

Lukkede thaiklinikker i Århus

Featured Replies

Skrevet

Endte i dag på plan D før det lykkedes at lave et besøg. Fejlen var min, da jeg ikke havde været klar nok i min SMS. 

Men det bragte mig lidt rundt i byen, for knaldes skulle der altså. 

Jeg endte i Teglgårdsgade. Den eneste der er tilbage er Dejlina, hun er jo dejlig :biggrin:

Men det fik mig til at tænke på at der er lukket mange i de senere år. Der var 4 i Teglgårdsgade incl den på Grønningen, nu er der en. Trepkasgade er lukket, Augustenborggade, Jens Baggesensvej, Marius Simonsensvej og mange flere. Det hele går Privat Diskret. 

Jeg synes ikke helt om denne udvikling. Det er lidt lettere med klinikkerne, til gengæld er PD stederne ofte pænere og med bedre bademulighed. 

Hvad er dine tanker omkring denne udvikling? 

Skrevet

Hej, 

Jeg har ikke noget imod udvikling. Synes privat diskret er bedre, og bademuligheder har ikke været et problem. :)

AarhusC 

Redigeret af AarhusC

Skrevet

Aften 

Har bemærket at der lukker klinikker i byen. Jeg tænker at det er en træls udvikling. Jeg kan godt lide setuppet med at droppe ind for gaden, smide mig på briksen og blive positivt overrasket. Det værste der kunne ske var et tab af 300kr også videre. Tænker tit tilbage på Hedemandsgade  hvor bilerne holdt i kø fredag formiddag. Smed sig briksen og afventede, nogle gange massage og andre gange knaldede vi.Alt efter hvilken pige der lige var på job. 
Føler mig også mere sikker på klinikkerne og kan godt lide stemningen. 
8000

Skrevet

Jeg har det som Aarhuselsker og 8000 skriver.

Jeg besøger Amita på Silkeborgvej og Morten Børups Gade.

Besøger aldrig privat lejlighed.  Jeg vil hellere komme ind fra gaden.

Skrevet
Den flittige skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har det som Aarhuselsker og 8000 skriver.

Jeg besøger Amita på Silkeborgvej og Morten Børups Gade.

Besøger aldrig privat lejlighed.  Jeg vil hellere komme ind fra gaden.

Kan godt tilslutte mig princippet med at besøge klinikker fremfor PD prostituerede. Det er mere charmerende og mere diskret.

Hvis man nu kigger anmeldelser igennem  så er der rigtig mange anmeldelser af almindelige, men thailandske, prostituerede hvor man f.eks. holder fast i  ikke at oplyse klinik, pris osv. Så klagerne har selv bidraget til udviklingen og sat fokus på PD fremfor klinikker.

Redigeret af Lasselarseb

Skrevet
Lasselarseb skrev, for 1 minut siden:

Så klagerne har selv bidraget til udviklingen og sat fokus på PD fremfor klinikke

Jeg tror nu mere udviklingen skyldes at pigerne er mere sikre i PD regi mod at blive nappet og sendt ud af landet. Og så har det nok også en del at gøre med at pigerne i PD segmentet er "ansat" på en anden måde end klinik pigerne. 
Som kunde må man jo ikke nævne sted mv såfremt det ikke fremgår af annoncen. Det er imod reglerne på EG, og ville også være moralsk forkert. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden:

Jeg tror nu mere udviklingen skyldes at pigerne er mere sikre i PD regi mod at blive nappet og sendt ud af landet. Og så har det nok også en del at gøre med at pigerne i PD segmentet er "ansat" på en anden måde end klinik pigerne. 
Som kunde må man jo ikke nævne sted mv såfremt det ikke fremgår af annoncen. Det er imod reglerne på EG, og ville også være moralsk forkert. 

Traver jeg annoncer igennem så er det ofte tydeligt at det er turistpiger, uanset om det er klinikker eller private annoncer. Det er underligt at politiet ikke bare ringer, får adressen og tjekker stedet og damere. Det er sgu nemt og det er ikke mere "sikkert" ikke at blive sendt ud end hos klinik.

Det er ikke bare det med at nævne adresser. Delen med ikke at nævne priser for ydelser og fraser som "Sædvanlig pris i Århus" , "Vejle priser" o.l. og insinuationer om at man får mere fordi man er "fast kunde" er bortset fra at være latterlig helt kontraproduktivt. Kan godt forstå danske piger synes de forskellige thaifora skal nedlægges. I bekræfter jo bare at de har ret og at det bare er almindelig prostitution udført af thaier. 

Redigeret af Lasselarseb

Skrevet
Lasselarseb skrev, for 16 minutter siden:

at det bare er almindelig prostitution udført af thaier.

Det tror jeg såmænd heller ikke der er nogen der benægter

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Det tror jeg såmænd heller ikke der er nogen der benægter

Så er du ening med dem der mener  thaiforum bør nedlægges eller ændres til at  kun at omhandle thaiklinikker. PD pigerne har allerede en kategori ;)  Det ville gør det enklere at skelne mellem hvad er hvad. Måske endda indføre forum for udenlandske eller for danske piger.

Nååå.. nok tankemylder for i dag.

Redigeret af Lasselarseb

Skrevet
Lasselarseb skrev, for 32 minutter siden:

Så er du ening med dem der mener  thaiforum bør nedlægges

Nej, der kan du ikke udlede af mit svar. Thai er helt anderledes end anden prostitution. Det er jo netop det der er charmen. 

Hvis det er dig meget magtpålæggende at diskuter antal fora på EG, vil jeg opfordre dig til at oprette en tråd om det, istedet for at afspore denne :)

Skrevet

Uddrag fra Østjyllands Politis døgnrapport 7. oktober 2020

Thailandsk kvinde opholdt sig ulovligt i landet

Østjyllands Politis afdeling for særlige sager foretog tirsdag ved 11-tiden et kontrolbesøg på en massageklinik i det nordlige Aarhus. På stedet befandt sig to personer, der begge blev bedt om at legitimere sig.

Det viste sig at den ene af dem, en 42-årig kvinde, der var thailandsk statsborger, siden marts havde opholdt sig ulovligt i landet. Hun blev derfor anholdt og sigtet for ulovligt ophold. Kvinden fik en bøde på 29.000 kroner og er foreløbigt tilbageholdt i op til 3 x 24 timer, mens hendes sag bliver forelagt for Udlændingestyrelsen.

Skrevet
Bamsefyr skrev, for 2 minutter siden:

Uddrag fra Østjyllands Politis døgnrapport 7. oktober 2020

Thailandsk kvinde opholdt sig ulovligt i landet

Østjyllands Politis afdeling for særlige sager foretog tirsdag ved 11-tiden et kontrolbesøg på en massageklinik i det nordlige Aarhus. På stedet befandt sig to personer, der begge blev bedt om at legitimere sig.

Det viste sig at den ene af dem, en 42-årig kvinde, der var thailandsk statsborger, siden marts havde opholdt sig ulovligt i landet. Hun blev derfor anholdt og sigtet for ulovligt ophold. Kvinden fik en bøde på 29.000 kroner og er foreløbigt tilbageholdt i op til 3 x 24 timer, mens hendes sag bliver forelagt for Udlændingestyrelsen.

Træls, for hende. Gud ved hvilken klinik det er. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.