Hop til indhold
Guest Maleren86

Thai massage u. ekstra i Svendborg

Recommended Posts

Guest Maleren86

Synes lige jeg ville nævne at man får en fortrinlig massage, i Svendborg.


Der er ikke noget ekstra at hente, men for 300 kr får du godt og vel en times massage.
Pigen er en yngre, pæn pige.

Hun starter meget langsomt ud - men efterhånden som tiden går tager hun mere og mere ved.
God afslapning i pæne lokaler - og 300 kr for 65 minutters massage..

Baan Nuad - Svendborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Når der ikke er noget ekstra at hente er der nok ikke noget handjob.

nu var det maleren86 jeg spurgte, som har været der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
blackdot skrev, for 21 timer siden:

spurgte du om man kan få handjob? lå du nøgen?

Der står tydeligt i klinikken at man ikke skal spørge og der udføres ikke seksuelle ydelser. 

Skriver blot her fordi nogen somme tider efterlyser god massage og det får man der, til en meget fornuftig pris. 

Stedet er også meget fint og rent og der lugter ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Urai`s Thaimassage i Møllergade er super god. Kører gerne 45 minutter for at få 90 min massage af hende, det koster 500kr og hun er proff. Der ydes ingen ekstra ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Fiskerenfyn skrev, for 55 minutter siden:

Urai`s Thaimassage i Møllergade er super god. 

Der var jeg først, men gik igen efter 1 minut. Der lugter rigtig meget af 'thai' 

Ved ikke præcist hvad de laver - men ens tøj og hår lugter helt vildt efter en tur sådan et sted. Det er nok pga madlavning på stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne anbefale klinikken http://www.lebua.dk topprofessionel massør uden nogen form for ekstra overhovedet. Flotte og velduftende lokaler, venlig massør, der er sød at småsludre med. Har besøgt stedet 7-8 gange, når jobbet har ført mig til Svendborg.

Har ikke erfaring med andre klinikker i Svendborg, men besøgt rigtig mange andre steder i både ind- og udland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 58 minutter siden:

Jeg vil gerne anbefale klinikken http://www.lebua.dk topprofessionel massør uden nogen form for ekstra overhovedet. Flotte og velduftende lokaler, venlig massør, der er sød at småsludre med. Har besøgt stedet 7-8 gange, når jobbet har ført mig til Svendborg.

Har ikke erfaring med andre klinikker i Svendborg, men besøgt rigtig mange andre steder i både ind- og udland.

må man ligge nøgen der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Diskusprolaps skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil gerne anbefale klinikken http://www.lebua.dk ...

Jeg har gået forbi en enkelt gang. Ligger man ikke nærmest i udstillingsvinduet (i kælder niveau dog)
Men det ligner man ligger lige foran døren?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 15 timer siden:

Jeg har gået forbi en enkelt gang. Ligger man ikke nærmest i udstillingsvinduet (i kælder niveau dog)
Men det ligner man ligger lige foran døren?

Jeg plejer at ligge på den anden briks på venstre hånd indenfor døren og føler mig ikke udstillet, har ingen ekshibitionistiske tendenser :)

Hun er grundig til at trække gardinet omkring briksen ordentlig for, så føler det diskret nok. En gang sad der en ældre kvinde efter jeg var færdig og ventede til højre for reception disken. Havde ikke engang bemærket, hun var kommet ind.

Normalt foretrækker jeg at ligge nøgen, men accepterer fuldt ud hendes ønske om at beholde underbukser på. Kommer der for den gode massage og den afstressende atmosfære. Jeg kommer helt ned i gear, også selv om ugen har været helt af h... til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Maleren86 skrev, den 13.10.2020 at 07:30:

Der var jeg først, men gik igen efter 1 minut. Der lugter rigtig meget af 'thai' 

Ved ikke præcist hvad de laver - men ens tøj og hår lugter helt vildt efter en tur sådan et sted. Det er nok pga madlavning på stedet. 

Jeg trækker ovenstående kommentar retur.

Har været der et par gange siden og det er ret god massage man får der - og der laves ikke mad der længere,
Ihvertfald ikke noget der lugter.

Gør noget ud af dig selv inden du dukker op her. Så får du en rigtig god oplevelse.
Hendes massage er ret fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...