Hop til indhold

AALBORG C: BrandNew from CZECH

Featured Replies

Skrevet

Hun snakker ikke et ord engelsk. Meget fornærmet over, at jeg spurgte om det over sms. 

Min interesse for pigen stopper, når jeg ikke kan kommunikere med hende. Det gider jeg simpelthen ikke og for mig er det en indikation på, at hun er handlet på en eller anden måde. 

Skrevet
  • Author

Så kom der nye billeder på - spørgsmålet er så hvor oprigtige de er, synes lidt tilliden er væk. 

ærgerligt dem som ligger billeder op ikke kan forstå de ødelægger deres egen forretning. 

Skrevet

Der har været flere det sidste stykke tid i Aalborg, som har forskellige annoncer på med forskellige billeder og telefonnumre, men samme pige. Der er pisse irriterende. 

I den her annonce er der så falske billeder på, og så ryger der bare nogle andre formentlig falske billeder på. Er så træt af det, og gider ikke gøre mig ulejligheden med et besøg. Jeg ved bare, at der gemmer sig en total uengageret pige, og det vil være spild af penge. 

Skrevet

Og i dag en annonce mere med samme telefonnummer, men nu er nationaliteten tysk og i Aalborg første gang.... NEJ du har været her adskillelige gange med de samme falske billede, så pis nu hjem :oops:

https://annoncelight.dk/showad/303441

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.