Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ville bare høre om der er nogen der har erfaringer med SB i udlandet?

Jeg har mødt et par stykker fra Sverige.... Nu hvor der er kommet indefrosset feriepenge, så tænker jeg at fejre det med en juletur til Polen. 

Så jeg høre gerne om erfaring med SB fra Polen?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at Polen hedder det ikke sugar dating, men en "sponsor" og det er vist helt normalt for unge studerende at have en sponsor som betaler deres udgifter, eller bliver installeret i en lejlighed og så kommer udlejeren og modtager "husleje" et par gange om. Måneden.

Spændende projekt du har gang i, du kommer med sikkerhed MEGET længere for dine ferie penge i Polen. I Danmark er der fået inflation i hvad de unge sugar babes forventer, både mht din tid og penge

husk at skriv om dine erfaringer jeg vil meget gerne vide mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslyn skrev, for 31 minutter siden:

Jeg ved at Polen hedder det ikke sugar dating, men en "sponsor" og det er vist helt normalt for unge studerende at have en sponsor som betaler deres udgifter, eller bliver installeret i en lejlighed og så kommer udlejeren og modtager "husleje" et par gange om. Måneden.

Spændende projekt du har gang i, du kommer med sikkerhed MEGET længere for dine ferie penge i Polen. I Danmark er der fået inflation i hvad de unge sugar babes forventer, både mht din tid og penge

husk at skriv om dine erfaringer jeg vil meget gerne vide mere. 

Ja, jeg har allerede lavet lidt forarbejde, så jeg har et 4-5 piger jeg er i kontakt med og det koster kun ca. 1500kr at flyve frem og tilbage. Man kan få en suite i Polen for det et hotelværelse koster i DK

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 20 minutter siden:

Ja, jeg har allerede lavet lidt forarbejde, så jeg har et 4-5 piger jeg er i kontakt med og det koster kun ca. 1500kr at flyve frem og tilbage. Man kan få en suite i Polen for det et hotelværelse koster i DK

Må jeg spørge, hvordan du er kommet i kontakt med pigerne?
Og som jenslyn skriver, må du meget gerne holde os opdateret om det hele. Det virker som et spændende projekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 2 minutter siden:

Må jeg spørge, hvordan du er kommet i kontakt med pigerne?
Og som jenslyn skriver, må du meget gerne holde os opdateret om det hele. Det virker som et spændende projekt.

Jeg skal nok give en update efter jul ;) 

Jeg har skrevet med dem på Sugardateres.com - de er alle mellem 18 og 21 år :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da coronaen ikke var der, var det fint at møde en pige fra Helsingborg,  og hente i Helsingør,  men ikke billigere selv om kursen var 80. Har mødt to på den måde

Så har jeg mødt en i Venedig på en ferie, bortset fra hun nærmest ikke kunne engelsk så var det sjovt, og hun kunne både fransk dansk og meget andet 

Igen det var ikke billigere 

Alle fundet på sd app

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødtes med en Sugarbabe i Warzaw en gang for et par år siden, hun var 30 fast godt job, manglede sådan set ikke noget, søgte bare en hyggelig aften.

Hun fik 200€ og jeg medbragte en flaske hvidvin, vi en god aften :)

Mange af pigerne i Polen bruger WhatsApp

Jeg skal måske selv til Polen til November, kommer jo alt sammen an på COVID situationen, har 2 der har sagt ja til at mødes :p bliver spændende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min tur til Warsaw her i December blev desværre aflyst og indtil videre udskudt på ubestemt tid. Dette skyldes rejsevejledningen fra um.

Men jeg er i fuld gang med at lave forarbejdet til et besøg i Warsaw. Jeg har i dag fået tilbudt en 30årige SB fra Warsaw til 15k for en weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombola22 skrev, den 7.10.2020 at 01:18:

Mange af pigerne i Polen bruger WhatsApp

 

Ja og svenske piger bruger KIK - Det er sjovt de forskelle der er fra land til land

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg har noget ferie i april. Hvor jeg skulle ha været til USA. Men jeg tror ikke at jeg kommer til USA, før tidligst i 2022.

Men så kan jeg jo bruge min ferie på en dejlig tur til Warsaw ;) 

De 15K for en weekend er faktisk en god pris det er jo 5000 dkkr. Pr. dag. Men jeg jeg vil nu hellere se 15 andre piger for de samme penge :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være det var en ide at bruge en uges tid på det :)
 

Er i gang med at overtale min chef om at jeg skal lave træning og/eller teambuilding i WAW en gang om måneded :P måske lykkes det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombola22 skrev, for 2 timer siden:

Kunne være det var en ide at bruge en uges tid på det :)
 

Er i gang med at overtale min chef om at jeg skal lave træning og/eller teambuilding i WAW en gang om måneded :P måske lykkes det

Husk at din chef også læser med herinde. Du kommer lige ind på mit kontor mandag morgen....^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 11 timer siden:

Husk at din chef også læser med herinde. Du kommer lige ind på mit kontor mandag morgen....^_^

Chefen kunne jo komme med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, den 22.11.2020 at 23:16:

Husk at din chef også læser med herinde. Du kommer lige ind på mit kontor mandag morgen....^_^

Så er der da noget at tale om til One on One ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...