klinikfuckers 1181 Skrevet 6. Oktober, 2020 Den er verdensklasse, det tabte lige tråden de to friske fyre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 6. Oktober, 2020 klinikfuckers skrev, for 5 minutter siden: Den er verdensklasse, det tabte lige tråden de to friske fyre Jeg husker, da jeg som meget ung elektriker kom ind i et SM rum i en større muremestervilla's kælder. Da jeg først havde fået underkæben op på plads, gik jeg forsigtig rundt og rørte ved tingene, mens jeg forestillede mig hvad de blev brugt til. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 6. Oktober, 2020 (edited) Pite skrev, for 23 minutter siden: Jeg husker, da jeg som meget ung elektriker kom ind i et SM rum i en større muremestervilla's kælder. Da jeg først havde fået underkæben op på plads, gik jeg forsigtig rundt og rørte ved tingene, mens jeg forestillede mig hvad de blev brugt til. Du blev ikke lige spændt fast af konen i villaen også en dildo i røven, og at du bare ikke vil fortælle os om det Redigeret 6. Oktober, 2020 af klinikfuckers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 6. Oktober, 2020 Pite skrev, for 45 minutter siden: Håndværker Hold op det er årets griner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 6. Oktober, 2020 Jeg kan så meget se mig selv føre mig frem og så gå helt i stå når der kommer sådan en frisk kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Oktober, 2020 Pite skrev, for 4 timer siden: Håndværker Det er så meget klasse. Jeg er totalt skuffet over min uopmærksomhed, at disse satire afsnit er gået min næse forbi. De skal fortæres i den nærmeste fremtid, så tak for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 6. Oktober, 2020 klinikfuckers skrev, for 6 timer siden: Du blev ikke lige spændt fast af konen i villaen også en dildo i røven, og at du bare ikke vil fortælle os om det Nej, det var først sener i livet, jeg fik den slags lyster Og i øvrigt tror jeg det var konen, der var oppe at hænge i det rum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 6. Oktober, 2020 Pite skrev, for 2 timer siden: Nej, det var først sener i livet, jeg fik den slags lyster Og i øvrigt tror jeg det var konen, der var oppe at hænge i det rum. Også bare en joke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg