Sammar 4 Skrevet 5. Oktober, 2020 (edited) laura Hun er dronningen af skønhed, elegance og renlighed Redigeret 6. Oktober, 2020 af Keeper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sammar 4 Skrevet 5. Oktober, 2020 Laura Den smukkeste pige nogensinde Vidunderlig følelse, sand fornøjelse Det er pige nummer 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 5. Oktober, 2020 Har du et link til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 6. Oktober, 2020 Could it be her? https://annoncelight.dk/showad/300713 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sammar 4 Skrevet 6. Oktober, 2020 Jeg har besøgt det syv gange som ingen anden Hun modtager et smukt ansigt og et charmerende smil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 7. Oktober, 2020 @Sammar Hvem har du ellers besøgt? Eller var det din første GP? Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 7. Oktober, 2020 Den flittige skrev, for 1 time siden: Sammar- først massageklinik- nu medlem. Så hvem er du ? Den bliver svært at regne ud...... jeg gætter på pimp eller Laura . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1144 Skrevet 7. Oktober, 2020 Frodige Ida skrev, for 4 timer siden: Den bliver svært at regne ud...... jeg gætter på pimp eller Laura . Lad os gentage. Mistanker om anmeldelser, skal rapporteres. Man skriver ikke i trådene. Her er der for en god ordens skyld ikke noget galt med trådens starter. Frodige Ida har modtaget advarsel, og er sendt på “ferie”. Flere kan følge. Bryan Mills Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sammar 4 Skrevet 9. Oktober, 2020 TordenSkjold skrev, den 7/10/2020 at 12:28: Sammarمن آخر قمت بزيارته؟ أم أنه كان أول طبيب لك؟ درع. Besøgte du det Hvis du ikke besøger hun Du kan ikke tale sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 9. Oktober, 2020 Sammar skrev, for 17 timer siden: Besøgte du det Hvis du ikke besøger hun Du kan ikke tale sådan Google oversat: "Sammar, som sidst besøgte? Eller var han din første læge?" Her stopper denne tråd for mig. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg